BF sep-okt med första barnet

Syns det på er än? Ökat nåt i vikt?? :) Här syns ingenting men än så länge tycker jag det är skönt att vår hemlis är bara vår :) V 12 nu
Hej! Är det någon mer än jag som har pollen allergi? Min läkare sa att jag absolut inte fick ta något för det nu men barnmorskan säger att det är lungt. Jag står verkligen inte ut längre! När jag kollar upp tabletterna jag äter så hittar jag inget som skulle vara farligt.
Idag fick jag äntligen komma på mitt 2.a UL då BM var orolig eftersom alla mina symptom plötsligt försvann..., mitt lilla gryn lever och mår bra, följer kurvan i längd (25,4 mm) såg hjärtat slå ännu bättre idag och det gick även att se ngn form av rörelse av "armar & ben"..... 18 dagar kvar till vecka 13 och hoppas nu såå att allt bara flyter på.., har också dom sista 3 dagarna fått tillbaka alla känningar, vilket gör mig överlycklig trots illamående :-P
Är det någon som har köpt någonting ännu?
Vi har börjat att titta lite på barnvagn vilket märke och sort vi vill ha samt färg osv. Det är ju en djungel att försöka ta sig igenom allt.
Hejsan! :)
hur har det gått för alla? :) Mår ni bra? Hur långt gånga är ni? :)