BF sep-okt med första barnet
Jag har med berättat för några just av samma anledning.
Ska på inskrivning idag ska bli spännande.
Jag har med berättat för några just av samma anledning.
Ska på inskrivning idag ska bli spännande.
Tack det gick bra! Bokade ul i v8 så om det ser bra ut då så ska vi berätta :) ska bara stå ut i 1 1/2 vecka till!!
Det gick bra, vi fick även ett ul så fick se hjärtat slå kändes helt underbart att verkligen se att någonting fanns i magen.
Jepp det fick vi :). Den dubblar tydligen sin storlek denna vecka.
Vecka 12 du då?
Nu ska jag på ultraljud om 1 timma. Är det någon mer som ska göra det denna veckan?
Jag ska göra de idag. Klockan 15. Är så jädra nervös då de imellanåt kommit lite lite blod. 10+2
Jag har också KUB-UL nästa vecka. Är då 13+4.
Det gick bra. Det var jätte kul att se, att den kan röra sig så mycket utan att man känner något än var en märklig känsla. Jag är i v 10 + 5 som jag trodde. Allt såg precis ut som det skulle. Jag skrev in mig och fick träffa en jätte bra barnmorska. Nu ska jag dit igen och lämna blodprov på torsdag då det är sista dagen att lämna blodprov till KUB. Sen får jag se om jag gör ultraljudet till KUB senare, har inte riktigt bestämt mig än om jag vill göra det.
Var på KUB ultra i förra veckan, det gick allting bra.
Fast jag själv inte känner nåt ännu (v. 14 nu) så sprattlade och hade sig fostret så mycket att det var svårt att få dom rätt bilderna tagna.
Men nu när det gått en vecka sedan ultrat, inget syns på magen ännu, det mesta av illamåendet är borta och allt är tillbaka till "normalt" så känns det igen helt overkligt. Det är ännu 1,5 vecka till nästa mvc tid och chans att höra hjärtljuden igen.
Är det bara jag som ännu tycker att det här är helt overkligt??