Oktoberbebisar 2015
Jag plussade igår och idag var testet starkare!
10 månaders försök efter missfall!
Jag plussade igår och idag var testet starkare!
10 månaders försök efter missfall!
Jag ska ringa om några dagar.
Är gravid 4+1 tror jag. Är orolig för missfall. Men det känns bra, anade att något skulle gå fel förra gången.......
Ja är suppträtt hela tiden. känns som jag ska blisjuk. och så drar det i underlivet. någon som känner samma?
Jag tänkte ringa i början av mars, då är jag i början av vecka 8.
Skönt om det är sent, jag fick missfall i vecka 13...vill känna att jag är gravid ett tag innan jag ringer..Vet inte varför men det känns så
Precis så tänker jag oxå :) när är du beräknad?
När jag kissade i morse så var urinet mörkt (brukar vara det på morgonen) men det luktade starkt och det sved. Nu har jag druckit mer och det svider inte. Svedan kom från blygdläpparna och liksom inte "inne". Ursäkta ingående förklaringen.
Är det någon med samma?
Har inte ont i magen och som sagt, det svider in te.
Kan ha så på sommaren också när jag inte druckit tillräckligt.
De kan nog bli så att kisset blir koncentrerat om du dricker för lite?
Är nog inget speciellt tror jag :)
Tack för ditt svar. Tror inte det heller.
Jag är så förvånad bara, var inte så här kissnödig förra graviditeten, inte så tidigt iallafall. Men det är väl olika
Jag har också molvärk och lite "hugg" Jag är också öm över ländryggen. Det känns så störigt. Gör mig riktigt trött.
Hej! Är i vecka sex och har börjat få en del känningar... inte någon molande värk utan mer som plötsliga "hugg" och "stick" i livmodern/livmoderhalsen titt som tätt. Någon mer som har/haft liknande känningar?
Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.