Inlägg från: Enbarnsmamma01 |Visa alla inlägg
  • Enbarnsmamma01

Oktoberbebisar 2015

Hej jag hoppar in här!

Plussade äntligen igår och väntar nu mitt andra barn någon gång i oktober :)

Bor för övrigt i Skåne /Lund :)

• Enbarnsmamma01
    Fruåslund skrev 2015-02-07 11:37:50 följande:

Jag fryser också som en galning. Fick missfall i december och det var likadant då!

Har ni plussat nu då? :) tråkigt med mf!

Jag fröst också med min andra graviditet men tröttheten är på en helt annan nivå alltså..
  • Enbarnsmamma01
    Fruåslund skrev 2015-02-07 22:32:59 följande:

Japp har plussat nyss. Bf 15/10. Detta blir mitt tredje barn isf.

Grattis!!
  • Enbarnsmamma01
    Momo skrev 2015-02-09 18:56:04 följande:

Hej!

Hoppar in här :) Plussade förra veckan, BF 6 okt. Blir andra barnet. Har dock inga symtom alls ännu. Förra grav kom alla symtom på en gång. Har erfarenhet av tidigare missfall så håller alla tummar och tår att det håller hela vägen och inte slutar i MF.

Grattis!

Plussade förra veckan och detta är också mitt andra barn konstig nog har jag det precis som dig känner inget medans förra graviditet fick jag alla symtomer! Haha
  • Enbarnsmamma01
    Momo skrev 2015-02-09 20:06:34 följande:

Nämen! Där ser man! Skönt att inte vara ensam om att inte vara helt symtomfri, i detta läget skulle jag vilja ha ett litet illamående bara för att stilla oron om missfall. Haha, kan inte ens förstå att jag just skrev att jag önskar mig illamående ;) Kräktes till v23 förra gången! 

Hur gammal är ditt första barn?

Haha jaa men verkligen , jag blev matförgiftad i helgen men nu när det är över känner jag inget alls illamående haha.. Han fyller två på lördag :) ditt barn då? :)
  • Enbarnsmamma01
    Momo skrev 2015-02-09 20:06:34 följande:

Nämen! Där ser man! Skönt att inte vara ensam om att inte vara helt symtomfri, i detta läget skulle jag vilja ha ett litet illamående bara för att stilla oron om missfall. Haha, kan inte ens förstå att jag just skrev att jag önskar mig illamående ;) Kräktes till v23 förra gången! 

Hur gammal är ditt första barn?

Haha jaa men verkligen , jag blev matförgiftad i helgen men nu när det är över känner jag inget alls illamående haha.. Han fyller två på lördag :) ditt barn då? :)
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015