• Sus90

Oktoberbebisar 2015

Hejsan! Jag väntar mitt andra barn ungefär 4/10. Jag fick mitt första barn i september 2013. Jag ansluter mig här :)

Förutom att jag kan bli jäääättetrött känner jag inte av så många andra symptom just nu.

• Sus90

Jag såg att det var några som också bodde i Uppsala, kul :) vet ni om det går att göra ett tidigt ultraljud nånstans här? Jag skulle gärna vilja se en gång innan rul för att se att allt är okej osv. Men jag är 24 år, frisk och allt sånt.

• Sus90
    Trollfröken skrev 2015-02-09 05:58:40 följande:
    Kul med en till från Uppsala! Jag tror du kan göra det på det stället som heter Hjärtat, någon privat klinik som ligger nere på stan!
    Jasså! Jag hade Hjärtat som MVC förra graviditeten och tänkte gå där denna gången med. Ska kolla upp det då, tack :)
  • Sus90
    Missma01 skrev 2015-02-11 23:02:55 följande:

En fråga till alla, har ni berättat för er familj och vänner att ni är gravida? Om inte när och hur har ni tänkt att göra det? Om ni gjort det, hur gjorde ni? smile1.gif

Jag är i v.7 nu. Förra helgen skulle jag och mamma hälsa på mina systrar som vi inte träffar jätteofta då vi inte bor så nära varandra och vi har alla minst ett barn att ta hand om. Då valde jag att klä min son i en tröja som det stod (fast inte så tydligt) Storebror 2015 på. Eftersom jag inte vet när jag träffar dem igen kändes det som ett tillfälle för dem att veta.

Min förra graviditet berättade jag för mina vänner jättetidigt men den här gången ska jag försöka hålla mig. Ska försöka klara mig igenom alla födelsedagsfester i mars åtminstone :)
  • Sus90

Jag har övergått till den hemliga FB gruppen då det blev för svårt att hänga med här. Önskar er alla lycka till med graviditeten! :)

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015