Oktoberbebisar 2015
Hej hej
Jag hoppar in här, hoppas det är ok. Väntar mitt första barn med BF 21 september, men den vill inte alls ut än, så idag är det BF +6 och jag har inga känningar alls, så jag räknar att det blir en Oktoberbebis.
Hej hej
Jag hoppar in här, hoppas det är ok. Väntar mitt första barn med BF 21 september, men den vill inte alls ut än, så idag är det BF +6 och jag har inga känningar alls, så jag räknar att det blir en Oktoberbebis.
Åh vad spännande! Hoppas bebisen väljer att titta ut snart:)! Måste vara en pins att behöva gå över tiden
Du och ja hade samma bf datum. Har heller inte fått ännu . . . Ska också till bm på onsdag för sista kollen, efter det sa hon att det blir specialmödravård, så händer inget innan dess så får jag veta på fredag om igångsättning. Så oktpberbebis är ju mkt möjligt . Är också förstföderska.
Ok , usch förstår dig. Man vill sova men kan inte och man vet ju fan inte vart man ska ta vägen . Det gör en så sur . Usch hatar när man känner att maten sitter precis vid halsen . Får hoppas det händer något nu . Jag har fått blod på pappret idag när jag torkat mig .. det är väl bra men vågar inte hoppas på för mkt .
Äntligen är vår prinsessa här!!! Hon kom 41+4 efter att jag sökt för ont i vänster sida och blev då inlagd i onsdags och dom satte igång mig på torsdag, då dom inte hittade varför jag hade ont och dom vågade inte vänta 5 dagar till då jag skulle sättas igång. Vår prinsessa kom i lördags kväll ( 3 okt) efter en jobbig igångsättning med olika metoder, men endast 40 min krystvärkar var hon ute och lyckan är total!
Grattis godisråttan! Hoppas snart på att få höra dig sällskap. Tror slemmis gått nu iaf #enveckaöver
O jag tror jag har värkar :-P nåt lurt är det iaf. Inväntar regelbundenhet men verkar som gårdagens hinnsvepning gjorde nåt iaf för det här har jag inte känt förut