Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Oktoberbebisar 2015

Hej hej

Jag hoppar in här, hoppas det är ok. Väntar mitt första barn med BF 21 september, men den vill inte alls ut än, så idag är det BF +6 och jag har inga känningar alls, så jag räknar att det blir en Oktoberbebis.

• Godisråttan
    Simone skrev 2015-09-28 20:11:39 följande:

Åh vad spännande! Hoppas bebisen väljer att titta ut snart:)! Måste vara en pins att behöva gå över tiden

Ja, det är inte alls kul att gå över, man är liksom färdig vid BF....men vet ju att det max är en vecka kvar nu iaf. Hoppas få ett datum för igångsättning när jag ska till BM på onsdag.
  • Godisråttan
    Ccvd skrev 2015-09-28 23:21:42 följande:

Du och ja hade samma bf datum. Har heller inte fått ännu . . . Ska också till bm på onsdag för sista kollen, efter det sa hon att det blir specialmödravård, så händer inget innan dess så får jag veta på fredag om igångsättning. Så oktpberbebis är ju mkt möjligt . Är också förstföderska.

Ok, min BM sa förra veckan att det ev blir igångsättning nästa vecka. Ska bli intressant att höra vad din BM säger på onsdag, min har inte nämt specialmödravården alls.

Jag orkar verkligen inte mer just nu, fick ett utbrott nu här för en timme sen, har inte kunnat sova i natt då det gör ont i höfterna när jag ligger på sidan, sova på rygg går inte och sen har jag fått sätta mig upp hur många gånger som helst i natt då maten från igår kväll har varit på väg upp...orkar inte vara gravid mer....ursäkta mitt klagande, men mår skit just nu.
  • Godisråttan
    Ccvd skrev 2015-09-29 16:04:28 följande:

Ok , usch förstår dig. Man vill sova men kan inte och man vet ju fan inte vart man ska ta vägen . Det gör en så sur . Usch hatar när man känner att maten sitter precis vid halsen . Får hoppas det händer något nu . Jag har fått blod på pappret idag när jag torkat mig .. det är väl bra men vågar inte hoppas på för mkt .

Håller tummarna för dig att det är på gång!!!

Jag har haft molande värk till och från hela dagen, men inte några värkar, men hoppas ändå att detta kanske är startskottet :)
  • Godisråttan

Äntligen är vår prinsessa här!!! Hon kom 41+4 efter att jag sökt för ont i vänster sida och blev då inlagd i onsdags och dom satte igång mig på torsdag, då dom inte hittade varför jag hade ont och dom vågade inte vänta 5 dagar till då jag skulle sättas igång. Vår prinsessa kom i lördags kväll ( 3 okt) efter en jobbig igångsättning med olika metoder, men endast 40 min krystvärkar var hon ute och lyckan är total!

• Godisråttan
    Mijjan skrev 2015-10-06 21:20:09 följande:

Grattis godisråttan! Hoppas snart på att få höra dig sällskap. Tror slemmis gått nu iaf #enveckaöver

Hoppas det händer nåt snart för dig!

Min slempropp gick på BB när dom skulle sätta igång mig.
  • Godisråttan
    Mijjan skrev 2015-10-10 08:07:53 följande:

O jag tror jag har värkar :-P nåt lurt är det iaf. Inväntar regelbundenhet men verkar som gårdagens hinnsvepning gjorde nåt iaf för det här har jag inte känt förut

Hoppas det startar nu!!!
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015