• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • TreA
    Marsvensson skrev 2015-02-06 08:49:30 följande:

Åh visst är det !!:) jag går in i vecka 6 idag :) vad har du för symtom nu ?:) trodde man skulle må illa osv men tur man inte gör det haha.. Jag har bara ömma större bröst , mer törstig & hungrig :)

Idag har illamåendet efter en veckas frånvaro varit på intensivt besök igen, ska absolut inte klaga på det men fyyyy!
  • TreA
    Marsvensson skrev 2015-02-06 09:36:29 följande:

V 6 menar jag såklart :)

Vilket datum har du bf?
  • villbildafamilj

Jag hänger på! :) första barnet, bf 15/10. Försökt i 1 år och 3 månader. så det hela känns väääldigt overkligt. Tror jag är i vecka 4+1 idag! :)

• moonlight2015

Hej! :) Hoppar in i denna gruppen :). Bf 10/10 -2015 om det går som det ska.

Väntar mitt tredje barn som blir lite av en sladdis. Tio år emellan yngsta syskonet och denna, blir spännande :).

• Annasofia01
    TreA skrev 2015-02-06 21:12:56 följande:

Idag har illamåendet efter en veckas frånvaro varit på intensivt besök igen, ska absolut inte klaga på det men fyyyy!

Jag trodde jag skulle slippa men imorse mådde jag så illa . Blev dock lite bättre när jag gjorde lite bubbelvatten :).
  • Marsvensson

Oj då haha .. Hur har du mått illa ?:) tror jag har bf den 8/10, dudå ?:)

TreA skrev 2015-02-06 21:12:56 följande:

• Ithil111

Hej! Vågar mig på att ansluta mig hör också. Plussade igår och hade bil igår eller idag, så det är väldigt nytt! Har ett barn på två år sen innan. :) Är den där Facebookgruppen riktigt hemlig? (Vill inte sprida nåt till jobb och släkt än...)

• Ithil111

Hmm ibland går det lite för fort... Skulle förstås vara *här och * bim. :) Och BF är enligt FL 17 oktober! Fast jag har på känn att det egentligen är tidigare....

• villbildafamilj
    Ithil111 skrev 2015-02-07 10:21:54 följande:

Hmm ibland går det lite för fort... Skulle förstås vara *här och * bim. :) Och BF är enligt FL 17 oktober! Fast jag har på känn att det egentligen är tidigare....

Så kul! :) Grattis!
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015