Inlägg från: Anonym (fgff) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fgff)

Är det för sent för mig att få ordning på livet?

Anonym (Värdelös?) skrev 2015-01-25 03:55:13 följande:
    Inte mycket alls, jag väntar på en utredning för att se varför jag lider av trötthet och svår värk. Har tidigare både gått i terapi och blivit medicinerad med allehanda mediciner, men inget har hjälpt. Försöker självmedicinera med kosttillskott idag, men dyrt är det.
    Dom här medicinerna, gäller det ADD-medicin o antidepressiva? Sen antar jag att du vet att kommunerna har särskilda enheter för människor med såna här funktionshinder. Har du nån kontakt med dom?
  • Anonym (fgff)

Om jag ska vara helt ärlig nu så tycker jag det låter konstigt att absolut ingen av de antidepressiva har hjälpt, så många som det finns att välja på idag. Biverkningar? Hur länge provade du dom vardera? Säkert att du inte slarvade med dom? För då är det ju klart att dom inte hjälper. Själv har jag också provat mig igenom en massa antidepressiva. 1-4 månader vardera höll jag ut med biverkningar innan jag gav upp, o den jag sen hittade som var rätt håller jag mig till stenhårt nu.

För egen del känner jag som du i resten, att man blir deppad för det liv man inte har möjlighet att leva. Men men, det är bara att göra det bästa av det tänker jag.

Men tror du på allvar att majoriteten i landet inte anser du förtjänar kärlek osv för att du inte har ett jobb?

Svar på tråden Är det för sent för mig att få ordning på livet?