• int

Islamofobi

Hej! Jag vänder mig inte mot muslimer som grupp med däremot vänder jag mig emot islamister. Det finns väldigt bra muslimer! Islam är en förtryckande religion mot kvinnor, andra religioner mm. Det är inte islamofobi det är dagens sanning. Alla muslimska länder har totalitära regimer och det är utan att tveka på grund av islam. Jag uppmanar dem, som inte läst koranen läs den. Den uppmanar förtryck i flera olika former.

• Svar på tråden Islamofobi
  • int

Jag hetsar inte mot någon folkgrupp men islam, som religion är definitivt en mycket farlig och odemokratisk religion. Du kan inte förneka att alla muslimska länder är totalitära

• int

Jag hetsar inte mot någon, som folkgrupp men islam som tro är en väldigt odemokratisk och kvinnoförtryckande religion. Läs koranen så ser du att det är inte demokrati som uppmanas.

• int

Underkastelse är ett förryck. Att man måste underkasta sig en religion är diktatur

• int

Man ska inte tvinga människor till underkastelse i en religion det är diktatur. Vi lever i en demokrati inte en diktatur som du själv tycks vilja ha

• int

Flytta till Saudiarabien eller Irak om du inte vill leva i demokrati och frihet i Sverige. Det verkar som att du gillar förtryck och förnedring av männiksor

• int

Jag kommer alltid att kritisera islam som ideologi så länge jag lever oavsett om Alice Bah försöker bekämpa åsiktsfriheten mot islam. Om det kostar mig en hängning, halshuggning eller en kula i skallen så kommer jag stå upp för min åsikt så länge jag lever. Jag kommer aldrig, aldrig acceptera politisk islam i Sverige

• int

Dessutom är islamofobi inte en fobi det är en reel verklighet. Islam som ideologi är ett förtryck som av många till och med får stöd i Sverige, vilket är en katastrof utan dess like

• int

Jag har inga fobier. Jag lider inte av vanföreställningar och jag har inget fel på min intelligens och jag vet vad jag talar om. Jag har till och med genomgått en sinnesundersökning, som bevisade att jag var psykiskt frisk och jag hade inget fel på min intelligens. Tvärtom hade jag intelligens över normal i flera tester.

Svar på tråden Islamofobi