Hur fan gör man?
hej jag vet inte vad du ska göra men jag tror du kommer att finna detta intressant då jag själv är missbrukare,och känner igen detta,
min flickvän och jag gick i samma klass på högstadiet men börja inte ses först för ca två år sedan, jag hade precis kommit från behandling första dagen tog jag överdos... men sen flytta min tjej in i samma byggnad vi börja ses och snart va vi ett par jag hade mitt missbruk under kontroll och sa att jag va ren och hon trodde på detta men snart börja jag mer och mer och snart satt jag med heroinet i armen igen hon märkte detta så klart och jag lova igen och sa att jag skulle få underhålls behandling snart asså få metadon dagligen men tiden gick jag lura och bröt allt jag sa, sket i komma när vi bestämt så gjorde vi slut gick några veckor så kom jag in och fick metadonet och tog kontakt igen sa lovad denna gången kan det inte gå fel och vi börja träffas igen för att hon älskar mig jävligt mycket och jag henne, funka skit bra första två månaderna sen börja jag käka piller igen bakom hennes rygg börja flörta med en anna tjej över sms som hon fick reda på där såra jag henne igen då börja jag ljuga lova igen och hon va på igen.
gick inte någon längre tid så flippa jag ut igen såra henne något så jävla mycket att hon bara grät och grät och jag va känslomässigt död och brydde mig inte ett skit bara på nästa rus, vi sågs inte på tre månader jag blev värre och värre, utslängd från metadonet, då såg jag inget ljus allt va skit jag bestämde mig för att nu va det dags att cheka in, utan metadonet va jag en död man, nyktert tog jag beslutet att ta mitt liv, så jag köpte en pistol men fick ingen kullor för dom va slut och det kom inte in först dagen efter jag blev så jävla arg åkte hem tog alla piller jag hade hemma krossa en del och skött i mig tugga resten.
vaknar upp då har min vän kommit han prata men kunde inte fatta vad han körde in mig på psyk där vakna jag inlåst va där 3månader fick trappat ut metadonet och fick en chans till men inte med metadon utan subotex, tar kontakt med min tjej förklarar allt och säger att jag hör av mig så fort jag är klar med avgiftningen, men hon ringer mig varje dag ändå jag får plats på ett behandlings hem och tog mitt beslut att aldrig såra henne igen här sitter jag och blir bättre för varje dag ska vara här ett år har jag bestämt. min tjej utan henne hade jag inte varit här hon säger så länge du vill och är kvar till slut stöttar jag dig till hundra% jag älskar min flickvän över allt annat hon e den underbaraste kvinna i hela värden. har varit här i snart 4 månader och tre månader på avgiftningen 7 månader drog fri tack vare att min flickvän aldrig gav upp och sluta tro på mig och det är jag så jävla tacksam för. så mitt tips till dig om du verkligen älskar honom ge inte upp för det är värt att vänta på om du älskar honom, och tänk så här om han skulle fått cancer och varit inlagd länge skulle du lämnat honom då?
för drogmissbruk är en sjukdom precis som allt annat.
man måste bara komma till den punkten att man inte orkar eller kan leva så och fatta beslutet,
jag hoppas allt går bra för dig/er.
om du har några frågor om något så är det bara höra av sig, jag har missbrukat i 15år så erfarenhet finns om allt.
mvh Rickard
ps jag fria till henne i tisdags.