• Anonym (Nicke nyfiken)

Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!

Alltså jag måste få fråga... Runkar killar verkligen tillsammans/i grupp som att det är helt normalt?? Då menar jag heterosexuella killar, typ polare.

Många ggr i filmer/böcker verkar de va en grej. Å överlag verkar de ju väldigt grabbigt o snacka med varann om/dra skämt om att runka.

Må hända att det är mer i tidiga tonåren då man "utforskar"?? Jag är inte kille så snälla berätta för mig, går det till såhär?? Själv har jag inte ens stött på att man pratar om onani bland tjejer..men verkligen bland killar!

• Svar på tråden Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!
  • John22

Absolut inte, och folk som hävdar att det skulle vara vanligt försöker troligen bara normalisera sitt eget beteende.

• Anonym (Man)

Jag gjorde det tillsammans med en polare några gånger.... Men i vuxen ålder så insåg jag att jag är bisexuell, och min polare hade ett rykte om sig att han var gay (vet inte om det var sant).

Tror inte det är så vanligt bland heterosexuella killar att runka tillsammans.

• Anonym (Man i kalasbyxor)

Japp, upp till 11-12år.

Tjejer gör väl liknande?

• Anonym (Nej)

Jag är 20+ och skulle aldrig tänka mig göra detta med någon kompis eller någon annan kille

• Anonym (Operation Manual)

Förekom från mellanstadiet upp till typ 14 års ålder. En polare var lite mer framåt än oss andra i gänget, så hittade någon en porris så drog han helt enkelt fram kuken och runkade. Då tänkte väl jag och andra att vi lika gärna kunde hänga på. Det var upphetsande att göra det tillsammans med andra. Än idag blir jag upphetsad av kukar, men har aldrig lockats av att kyssa en kille.
    När vi blev lite äldre hände det att någon fick tag i porrfilm på vhs och då satt vi nog och runkade i varsin fåtölj faktiskt. Då hade vi ju börjat komma också och jag minns att jag gillade att se när andra kom.
    Mindre bra kändes det sekunden efter att jag själv kommit, då kände att jag gjort något "bögigt" och i den åldern var jag lite osäker själv på om det var killar eller tjejer som gällde.

Som svar på frågan om det är vanligt så vill jag nog säga ja. I alla fall upp till och med femtonårsåldern. Fick höra att det förkom i andras kompisgäng också bland jämnåriga. Det fanns alltid någon som var med "frimodig" och drivande, och alltid någon som blev äcklad, bestört och skulle "skvallra" för alla andra. Ingen som blev upprörd direkt.

• Anonym (Man i kalasbyxor)

Jag håller helt med dej! Härligt att se andra runka och spruta!
    Jag minns att vi runkade åt varandra också.

• Johan75

Det har jag aldrig gjort och tror inte heller det någonsin kommer hända. Inget jag saknar och inget jag vill.

Behold, i come as a thief.
  • Anonym (tycker)

Nej, det har aldrig hänt och jag skulle inte kunna tänka mig det heller.

Dock så är killar väldigt mycket mer sexuella av sig än tjejer, även mycket mer sexuellt frustrerade, så det är väl inte helt otänkbart att vissa yngre killar har levt ut detta i brist på annat. Kanske även göra det förbjudna för att visa att man vågar, som en social statusmarkör, samt för spänningens skull, antar jag.

Att tjejer som själva kallar sig heterosexuella tar på varandra samt kysser, kramar och masserar andra tjejer, två och två eller kanske i grupp, eller rent av testar tjejsex fullt ut är nog enormt mycket vanligare än att killar grupprunkar inför varandra.

• Anonym (Operation Manual)
    Anonym (tycker) skrev 2017-05-26 16:25:01 följande:

Nej, det har aldrig hänt och jag skulle inte kunna tänka mig det heller.

Dock så är killar väldigt mycket mer sexuella av sig än tjejer, även mycket mer sexuellt frustrerade, så det är väl inte helt otänkbart att vissa yngre killar har levt ut detta i brist på annat. Kanske även göra det förbjudna för att visa att man vågar, som en social statusmarkör, samt för spänningens skull, antar jag.

Att tjejer som själva kallar sig heterosexuella tar på varandra samt kysser, kramar och masserar andra tjejer, två och två eller kanske i grupp, eller rent av testar tjejsex fullt ut är nog enormt mycket vanligare än att killar grupprunkar inför varandra.

De tjejer jag diskuterat detta med säger att de aldrig ens varit i närheten. De har beskrivit att dom kanske haft någon "crush" på en annan tjej, men då har det varit högst platoniskt. De säger också att om de t ex hånglat med en tjejkompis på någon fest så har det varit främst för att framkalla jubel från killarna och inget de tänt på egentligen.

"Grupprunken" har ingen motsvarighet hos tjejer.
  • MrFlex

Hände några få gånger runt 12-13 då jag en kompis kollade på porrfilm. Då var det helt naturligt att runka bredvid en kompis konstigt nog. Nu skäms jag när jag tänker på det trots att vi aldrig rörde vid varandra på något sätt.

Efter dessa tillfällen blev runkandet privat och jag har aldrig hört talas om något grupprunkandes i vuxen ålder.

Svar på tråden Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!