Inlägg från: Anonym (Cx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cx)

Mitt ex får min dröm, jag förlorar den

Anonym (Drömmen som dog) skrev 2015-01-29 07:27:05 följande:

Och nu är jag arg.

Vår gemensamma barn har speciella behov, och ja, allt vad det innebär. Fick nu veta när de är beräknade, och ett snabbt överslag ger att han gjorde henne gravid mindre än två månader efter att de träffats första gången. Det känns väldigt oansvarigt mot vårt barn.

Vad har det för betydelse??

Sluta ta ut din sorg o besvikelse över dig på ditt andra, o för inte över känslor på ditt barn.
  • Anonym (Cx)

[quote=74769863][quote-nick]Anonym (Drömmen som dog) skrev 2015-01-29 22:22:41 följande:[/quote-nick]

Jag skiljer nog på mitt eget och andras. Och om att hantera det själv, vad tror ni jag gör här? Jag ventilerar det på ett anonymt forum, naturligtvis kommer varken exet, barnet eller min sambo att få höra ett ord av detta.

Men ja. Det är oansvarigt att ha oskyddat samlag med någon man inte känt öht mer än två månader. Att föra in en okänd människa permanent i vår sons liv på detta vis. Och ja, hade de varit nyblivet gravida hade det varit bättre, för nu känner vår son henne. Två månader in i förhållandet hade de knappt träffats ordentligt ännu.

[/

Du var ju själv snabb med att dra in en ny i ditt barns liv??? Oc skulle väl vara gravid om din partner ville?

• Anonym (Cx)

[quote=74774386][quote-nick]Anonym (Drömmen som dog) skrev 2015-01-30 22:03:04 följande:[/quote-nick]

Va? Min sambo är på inget vis ny i mitt barns liv, de har känt varandra i över 5 år. Diskussionen om barn oss emellan är någorlunda ny däremot.

[/

Så du var inte snabbt att ta in honom inrett liv när ni träffades? Låter som så i din TS...

• Anonym (Cx)

Du kan ju göra vad du vill med ditt liv? Men du väljer att vara avundsjuk o missunnsam? Bara du begränsar ditt liv o dina val.

Men det är nu behändigt att ha något o någon att skylla på.

Svar på tråden Mitt ex får min dröm, jag förlorar den