• burehed

Malmö BF 2015

Hej tjejer.

Har BF i Juni och undrar om det är någon annan som bor i Malmö trakten med BF någon gång i vår/sommar o vill följas åt o träffas på en fika eller två? :)

Jag har startar en grupp för oss på fb: Malmö Mammor BF sommar 2015 Som ni gärna får gå med i :)

Kram sålänge

• Svar på tråden Malmö BF 2015
  • Skogsmulle81

Hej tjejer!

Vill börja med att gratulera till era graviditeter. Jag är en tjej på 34 år som påbörjat min Doulautbildning. Är det någon som känner att extra stöd före, under och efter förlossningen skulle kännas välkommet? Inboxa gärna mig. Lycka till med era förlossningar när det är dags, och må väl och njut under gravidtiden.

• Emmiic

Heej!!

Ja har Bf i Juli, och vill gärna ha kontakt ???? har ingen annan runt om kring mig som också är gravid så de hade varit kul faktist!!

Vilken vecka är du i?? :) å var i Malmö bor du?

Kram

burehed skrev 2015-01-28 22:14:22 följande:

Hej tjejer.

Har BF i Juni och undrar om det är någon annan som bor i Malmö trakten med BF någon gång i vår/sommar o vill följas åt o träffas på en fika eller två? :)

Jag har startar en grupp för oss på fb: Malmö Mammor BF sommar 2015 Som ni gärna får gå med i :)

Kram sålänge

• burehed

Hej :)

Super kul!

Emma jag glömmer alltid o gå in här. Har du fb? Gå med i min Malmö grupp, namnet står där uppe i trådstarten :)

• Emmiic

Haha jag vet, glömmer också gå in här.. Såg nu att mina frågetecken skulle vara en smilie :)

Å ja kan ingenting om denna sidan, fattar inte hur man blir med i gruppen haha :p

Skitsamma annars :)

Svar på tråden Malmö BF 2015