Har tjejer "morgonstånd" och isf hur?
Killar har ju morgonstånd ibland men får tjejer nått liknande? Får ni stånd i klitoris eller blir ni våta eller är detta enbart för killarna att kroppen reagerar så?
Killar har ju morgonstånd ibland men får tjejer nått liknande? Får ni stånd i klitoris eller blir ni våta eller är detta enbart för killarna att kroppen reagerar så?
Haha Nä inget stånd lr så vi tjejer... Vaknar som vanligt, klart man kan bli sugen ibland o speciellt om man mörker att killen är det men inget annat, kramar o pussar är dock mysigt.
Men drar morgonstund... Är ni verkligen kåta då lr går det lika fort över., ?
Haha Nä inget stånd lr så vi tjejer... Vaknar som vanligt, klart man kan bli sugen ibland o speciellt om man mörker att killen är det men inget annat, kramar o pussar är dock mysigt.
Jag har aldrig heller känt nåt morgonstånd...förutom min mans då. Men jag tror att man kan känna sig kåt om det blir lite hårt. Nu menade jag för mannen.
Vaknar oftast med flaggstång, men då är det för jag är sjukt kissnödig
Shit, detta var visst menat tjejer.. Sorry! XD
Nej. Jag är aldrig så okåt som på morgonen, får typ mord i sinnet om min kille vill ligga då...
Ömsom kåt ömsom kissnödig och inte sällan båda delar
Det undrar jag med! Är det bara att blodet råkar rinna till på morgonen eller är ni faktiskt alltid kåta i samband med morgonståndet?
Nej, tjejer funkar inte likadant som killar, däremot gillar jag definitivt morgonsex! Killar har ju morgonstånd delvis pga att testosteronnivåerna är som högst på morgonen, delvis pga avslappning och delvis pga kissnödighet. Har jag förstått det som.
Varför är alla killar kissnödiga när de vaknar? går de inte på toa innan de går och lägger sig eller?
Varför är alla killar kissnödiga när de vaknar? går de inte på toa innan de går och lägger sig eller?
Är det inte så med oss män att man kan vakna med morgonstånd utan att tänka på sex, tex av kissnödighet - men den sköna känslan i kuken när den står gör att man blir kåt nästan omgående när man vaknar? Lite fritt funderande bara...
Förövrigt har jag hört på TV att männen är som mest sexuellt på hugget på morgonen. Det har gjorts nån undersökning om hur dygnsrytmen ser ut.
Det undrar jag med! Är det bara att blodet råkar rinna till på morgonen eller är ni faktiskt alltid kåta i samband med morgonståndet?
Jag är aldrig kåt på morgonen.
Beror väl på lite... Jag är mer på myshumör på morgonen vilket ofta leder till sex om killen då är kåt men är inte han sugen så blir i te jag det riktigt heller, räcker ofta med kramar o pussarna sex är i te fel ;) oxå bara om jag är utvilad som på helgen :)