• Anonym (Kille)

Har tjejer "morgonstånd" och isf hur?

Killar har ju morgonstånd ibland men får tjejer nått liknande? Får ni stånd i klitoris eller blir ni våta eller är detta enbart för killarna att kroppen reagerar så?

• Svar på tråden Har tjejer "morgonstånd" och isf hur?
  • Anonym (Nä)

Haha Nä inget stånd lr så vi tjejer... Vaknar som vanligt, klart man kan bli sugen ibland o speciellt om man mörker att killen är det men inget annat, kramar o pussar är dock mysigt.

Men drar morgonstund... Är ni verkligen kåta då lr går det lika fort över., ?

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Nä) skrev 2015-01-29 09:35:31 följande:

Haha Nä inget stånd lr så vi tjejer... Vaknar som vanligt, klart man kan bli sugen ibland o speciellt om man mörker att killen är det men inget annat, kramar o pussar är dock mysigt.

Det undrar jag med! Är det bara att blodet råkar rinna till på morgonen eller är ni faktiskt alltid kåta i samband med morgonståndet?
  • Mrs Okänd

Jag har aldrig heller känt nåt morgonstånd...förutom min mans då. Men jag tror att man kan känna sig kåt om det blir lite hårt. Nu menade jag för mannen. Skrattande

• TomNorr

Oftast är jag bara kissnödig...
  • Mrs Okänd
    TomNorr skrev 2015-01-29 09:47:22 följande:
    Oftast är jag bara kissnödig...

Neeeeej.....alltid hård och redo...Flört
  • Nadezdin

Vaknar oftast med flaggstång, men då är det för jag är sjukt kissnödig

• Anonym (Morgontrött tjej)

Nej. Jag är aldrig så okåt som på morgonen, får typ mord i sinnet om min kille vill ligga då...

• Efraim Barkbit

Ömsom kåt ömsom kissnödig och inte sällan båda delar

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-29 09:42:33 följande:

Det undrar jag med! Är det bara att blodet råkar rinna till på morgonen eller är ni faktiskt alltid kåta i samband med morgonståndet?

Ja det var ju dig jag svarade ...
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • MammAmma

Nej, tjejer funkar inte likadant som killar, däremot gillar jag definitivt morgonsex! Killar har ju morgonstånd delvis pga att testosteronnivåerna är som högst på morgonen, delvis pga avslappning och delvis pga kissnödighet. Har jag förstått det som.

• Anonym (:O)

Varför är alla killar kissnödiga när de vaknar? Förvånad går de inte på toa innan de går och lägger sig eller?

• MammAmma
    Anonym (:O) skrev 2015-01-29 13:54:54 följande:

Varför är alla killar kissnödiga när de vaknar? går de inte på toa innan de går och lägger sig eller?

Jag vaknar också kissnödig om morgnarna trots att jag alltid kissar innan jag lägger mig. Du kanske dricker dåligt om du inte är det?
    MammAmma skrev 2015-01-29 14:10:22 följande:
    Jag vaknar också kissnödig om morgnarna trots att jag alltid kissar innan jag lägger mig. Du kanske dricker dåligt om du inte är det?
    Jaha, kanske. Jag tycker inte om att vakna på natten och vara kissnödig.
  • Anders 386

Är det inte så med oss män att man kan vakna med morgonstånd utan att tänka på sex, tex av kissnödighet  - men den sköna känslan i kuken när den står gör att man blir kåt nästan omgående när man vaknar? Lite fritt funderande bara...

Förövrigt har jag hört på TV att männen är som mest sexuellt på hugget på morgonen. Det har gjorts nån undersökning om hur dygnsrytmen ser ut. 

• Anonym (Kille)

Har ofta morgonstånd och ibland är man lite kissnödig men ibland är det nog bara kroppens sätt att kontrollera funktionen. Man är avslappnad efter natten och jag behöver inte vara kåt för att ha stånd på morgonen.
  • jesper_78

Jag vaknar nästan alltid med morgonstånd. Kuken är hård och jag är kåt. Men både ståndet och kåtheten går över ganska snabbt när jag vaknar helt, om den inte hinner bytas ut mot "riktig kåthet". Dvs något som gör en kåt. Så ibland är det asskönt att knulla eller runka direkt när man vaknat, och ibland blir det bara "oj, det var bara morgonståndet" liksom. Man märker det efter en stund. Om jag sover med en tjej tycker jag att smek och beröring är extra nice som nyvaken också. Blir extra känslig överallt.

Men ni tjejer brukar vara rätt kåta på morgonen också. Det är iaf min erfarenhet. Men kanske mest när ni är bakfyllekåta, eller någon som kan förklara? :)

Jag är aldrig kåt på morgonen.

• Anonym (Nä)

Beror väl på lite... Jag är mer på myshumör på morgonen vilket ofta leder till sex om killen då är kåt men är inte han sugen så blir i te jag det riktigt heller, räcker ofta med kramar o pussarna sex är i te fel ;) oxå bara om jag är utvilad som på helgen :)

Svar på tråden Har tjejer "morgonstånd" och isf hur?