• In trouble

De är gifta men har knappt sex med varandra, varför?

Jag kan spontant säga att det känns som din svärmors man mer är ute efter tryggheten i ett förhållande än det fysiska i ett.

• In trouble
    Anonym (fundersam) skrev 2015-01-29 10:10:04 följande:

Kan även säga att dom har två helt olika Kulturer. Han är muslim och hon tror inte på någonting. Han vill att hon lagar mat hemma, städar och sen lyssnar på vad han säger. Men hon har sagt på skarpen att hon är inte muslim och kommer aldrig vara det och hon vill följa sitt liv. Då kan han bli smått irriterad. Men hon lagar mat till han, tar hand om honom men om hon inte gör det så blir han som ett barn. Gnäller och påpekar att hans vänners fru skulle aldrig göra sånt osv. Då påpeka jag till han att muslimer dricker inte och de ska inte röka osv. Det ända du följer är att du inte äter gris. För mig är du långt ifrån muslim. Då är han alltid tyst. Men en sak hans fru brukar säga är "varför gifte du med mig, du vet att i vår stad är det inga som är muslimer?" Då svara han att hörde från många att kvinnor från hennes land tar hand om sina män, diskar, lagar mat osv.så han tyckte det lät bra. Jag bara skaka på huvudet.

Du gör rätt i att skaka på huvudet. Han ville ha en hushållerska. Billigare att gifta sig än att anställa en antar jag
  • In trouble
    Anonym (fundersam) skrev 2015-01-29 10:22:11 följande:

Ja jag börjar tänka i dom banorna. efter att hon berätta detta så börjar man se lite klarare.

Vill du prata mer privat så får du gärna skicka ett PM :)
Svar på tråden De är gifta men har knappt sex med varandra, varför?