• Anonym (Bill)

Kukbur där tjejen har nyckel

Är det någon här med erfarenhet av att killen har en bur runt sin kuk och att tjejen har nyckeln och därmed bestämmer om och när han får erektion och ha sex.

Skulle du kunna tänka dig att bära en kukbur (som man) och skulle du kunna tänka dig att ha en man i en bur som du styr över? Du vet om att han inte kan få stånd, inte runka, inte ha sex utan att du låser upp buren åt honom och på så sätt godkänner det.

• Svar på tråden Kukbur där tjejen har nyckel
  • Dr Nail

Om hon tappar bort nyckeln då? Inser du vilken idiotisk situation du kommer att befinna dig i? :D

• Anonym (Bill)

Det finns två nycklar. En för nödsituationer. Men eftersom du gillar att hon har nyckeln så bestämmer hon.

• Armageddon

Nej, inte en chans. Måste göra ont som fan när man får bånge och den sitter inklämd i en liten bur.

Men säkert kul för de som går igång på sånt!

• Kolibri12

Absolut inte. Hela idén är sjukt avtändande, men så har jag inte heller den läggningen som jag antar krävs för att vara intresserad av det. En man som jag kan styra och bestämma över är jag helt ointresserad av, både sexuellt och på annat sätt.

• Pentra
    Kolibri12 skrev 2015-01-31 11:31:11 följande:
    Absolut inte. Hela idén är sjukt avtändande, men så har jag inte heller den läggningen som jag antar krävs för att vara intresserad av det. En man som jag kan styra och bestämma över är jag helt ointresserad av, både sexuellt och på annat sätt.

Samma här. Så avtändande! Jag har absolut inget intresse av att dominera, förnedra och kontrollera någon på det viset. ... /Pentra
  • Dr Nail

BDSM räddade vårt äktenskap! lol!!

Skitkul, tack för artikeln :D

• Nyfiken 7

Ser att det är en gammal tråd men skriver ändå..
    Jag använder en kukbur..jag har svårt för att låta bli att runka mellan att jag och sambon har sex, men nu kan jag inte göra det längre och dessutom vaknade jag flera gånger om nätterna innan av att min penis var stenhård men med buren så slipper jag det🙂

• fullriggare

Bur är bra om det funkar för båda. Innan så var jag alltför het på gröten och målet var att få penetrera för att sen komma. Med kukbur är jag kåtare men kan inte pentrera eller komma. Det ger min partner tid så hon blir ordentligt uppvärmd och sen kan komma av smek.

Ibland tar hon av buren. så jag kanske får komma varannan vecka. När vi väl ligger som vanligt blir det lite speciellt tack vare detta. Vi ligger dock inte varje gång jag får vara burfri. 

Det ger mej rätt mycket energi att vara lite småkåt hela tiden. Sen gillar jag att hon har kontrollen över min snopp. Jag får sköta mej för att hålla henne glad. Annars är buren på.

Kan rekommendera alla att prova. Det blir magi bara på några dagar.

• Anonym (Hmm)

Är det inte väldigt ohygieniskt? Jag vet ju inte exakt hur en sån ser ut, men hur pissar man i en sådan?  Låter opraktiskt med... Kan man cykla med en sådan på?

Svar på tråden Kukbur där tjejen har nyckel