Inlägg från: Eleonor01 |Visa alla inlägg
  • Eleonor01

Jag menar på vilket sätt har de kollat det? Jag vägde också bara 7 kg när jag var ett. De kom aldrig fram till vad det var. Har idag dock en konstaterad tarmsjukdom som jag med all säkerhet lidit av även då

• Eleonor01
    mormor 1965 skrev 2015-01-31 19:26:30 följande:

De har tagit blodprover. Men nu ska en grundligare utredning göras. Vad har du för tarmsjukdom och vad innebär det,?

Det räcker inte med blod. De kan vara negativa men ändå finns en allergi. Uteslutning är det enda sättet. Jag har något som väldigt få människor har å om du googlat kommet du finns att hundar drabbas men sök lite till så hittar du. Eosinofil enterit
  • Eleonor01
    Anonym (Har också en liten) skrev 2015-01-31 20:04:04 följande:
    Får jag fråga vilken tarmsjukdom? Jag har en 2,5-åring på 10 kg som vi utrett men inte hittat något "fel" på. Det enda bekymmer hon har är förstoppning.
    Eosinofil enterit. Diagnos kan msn endast få m blodprov å biopsi. Googlar du så finner du att hundar får det men leta lite till så hittar du
  • Eleonor01

Jag vägrade äta när Jag var liten. Var förstoppad å ibland lös. Min mamma fick lura i mig välling när jag sov för att få i mig något alls. Nu är jag 34 så vården har väl kommit längre nu får jag hoppas. Om någon undrar över något så går det bra att skicka pm så kan förklara mer om ni vill. Annars lycka till

Svar på tråden 1 åring som väger 7,5 kg