behöver hjälp omgående!!!!
(vårat förhållande har varit knackigt en längre period)
Jag och min sambo är verkligen påväg utför stupet. Jag går och är konstant irriterad och hyser näst intill agg mot min partner men jag kan inte sätta fingret på vad det är som triggar igång mig så hemskt.
I morse frågade han vad det var för fel, å jag fick upp en massa förklaringar i huvudet, men ville inte ta det där å då för att barnen var i samma rum. När jag valde att skjuta upp diskussionen så valde även min sambo att fly huset.
I ren å skär ilska satte jag mig ner å skrev 4 st a4:an med anledningar till mitt humör. Tanken var då att ha något att tala utifrån i en senare diskussion, men min sambo valde att komma hem 10 minuter innan mitt arbetspass började, detta resulterade då i att papprena blev liggandes hemma... Utan diskussion.
Efter en stunds arbetande plingade det till i telefonen, det var då en mycket arg sambo, som tyckte att det jag hade skrivit inte stämde alls. Smset var långt å indikerade på en eventuell separation.
Jag vill inte separera, jag vill bygga upp förhållandet på nytt. Men olyckligtvis så ser jag och min sambo på vårat förhållande på två olika vis. Två sanningar av en historia.
Å nu är frågan vad fan ska jag göra?!?