• Forumvärd

    Loa Falkman nya ICA-Stig. Bra val?

    Ingen har väl undgått ICA reklamen där Stig, Ulf och Cindy med flera vecka efter vecka gör reklam för ICAs pryttlar.
    ICA Stig har från starten spelats av Hans Mosesson men har nu ersatts av Loa Falkman.
    Var det rätt beslut?
    Eller hade du hellre sett någon annan?
    Rösta och diskutera gärna i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Loa Falkman nya ICA-Stig. Bra val?
  • Anonym (rys)

    Nej

    Jag har alltid tyckt att han är läskig. Får rysningar när jag ser honom på tv :-S

  • Anonym (Nerd)
    Anonym (rys) skrev 2015-02-02 08:54:08 följande:
    Nej
    Jag har alltid tyckt att han är läskig. Får rysningar när jag ser honom på tv :-S
    Du blandar inte ihop honom med Ernst-Hugo Järegård. Han var bra läskig i Skånska mord.
  • Anonym (rys)
    Anonym (Nerd) skrev 2015-02-02 09:18:29 följande:

    Du blandar inte ihop honom med Ernst-Hugo Järegård. Han var bra läskig i Skånska mord.


    Nej har tyckt att Loa Falkman är läskig ändå sedan Symfonin
  • Anonym (Tjosan)

    Loa Falkman passar väl bra i den rollen. Jag undrar mer hur det påverkar hans karriär i övrigt, men han är kanske så gammal att han tycker att det blir en bra roll att sluta med innan pensionen.

  • Aniiee

    Rent spontant undrar jag vad FN han håller på med och om han har blivit lite gaggig som tar en sån roll....

    Men det blir säkert bra ändå. Vilket som, jag ser aldrig på TV och kommer väl aldrig se reklamen ändå.


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Svar på tråden Loa Falkman nya ICA-Stig. Bra val?