• puss02

när ok?

Hej alla. Jag har önskat mig klackar länge nu. Och snart ska jag få klackar av pappa. Men mamma är ännu imot. Vad tycker ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden när ok?
  • Quexet

Förstår inte frågan? 
    Skor förmodar jag?
    Vilken sorts? vilken höjd? varför vill du ha dom? Varför blir du nekad? Hur gammal är du? osv osv...

• puss02
    Quexet skrev (null) följande:

Förstår inte frågan? 
    Skor förmodar jag?
    Vilken sorts? vilken höjd? varför vill du ha dom? Varför blir du nekad? Hur gammal är du? osv osv...

När är det ok att ha klackskor. Ungefär 3-5 cm kanske en dm. Vet ej vilken sort. För jag känner mig annorlunda och konstig för att alla mina k.kompisar har k.skor
  • puss02
    Mammablå skrev (null) följande:

Hur gammal är du ?

12 1/2
  • puss02

Då röstar jag för att du ska bli äldre :)

Har du NÅGONSIN känt dig konstig ovanlig oduglig ful?
  • Tilja
    puss02 skrev 2015-02-03 08:57:06 följande:
    Har du NÅGONSIN känt dig konstig ovanlig oduglig ful?
    Jag är nyfiken på hur du tänker dig att klackskor kommer att hjälpa mot dessa saker?
  • Mammablå

Du mår inte bättre av klackskor, det finns andra snygga skor som Du kan köpa om du vill känna dig mer som en i gänget men klackskor är du för liten för.

• puss02

Du mår inte bättre av klackskor, det finns andra snygga skor som Du kan köpa om du vill känna dig mer som en i gänget men klackskor är du för liten för.

Jag har önskat mig klackar sedan jag var 7 jag ville vara en prinsessa. Nu vill jag vara som alla andra. Om alla andra har klackskor. Så vill jag oxå det
  • Mammablå
    puss02 skrev 2015-02-03 11:24:36 följande:

Jag har önskat mig klackar sedan jag var 7 jag ville vara en prinsessa. Nu vill jag vara som alla andra. Om alla andra har klackskor. Så vill jag oxå det

Jag förstår att du vill men det är inte bra för dina fötter som fortfarande växer. Jag förstår att din pappa inte är emot eftersom han inte förstår vad klackskor gör mot dina växande fötter medan din mamma mycket väl förstår.

När dina klasskamrater blir äldre kommer de kanske ha fotproblem och ryggvärk, vill du ha de med?

Men kan du tänka dig de skor med liten klack bara?
  • Mammablå

Såna här kan ju vara okej om du varierar med lägre skor också

Medan de här under är för höga.

• Emmy

Jag fick mina första klackskorna när jag var 10 och den har ca 7 cm meter klack men dom använder jag bara typ på finà tillfällen men har typ 3 cm klack på mina boots jag har varje dag och är 12 1/2 så jag tucker det är okej????

• puss02
    Emmy skrev (null) följande:

Jag fick mina första klackskorna när jag var 10 och den har ca 7 cm meter klack men dom använder jag bara typ på finà tillfällen men har typ 3 cm klack på mina boots jag har varje dag och är 12 1/2 så jag tucker det är okej????

10!! Kan vi byta föräldrar?:)
  • puss02

Hej allihopa! Jag har nu fått mina klackar. Men med 6 cm istället

• puss02

Den andra bilden är lika mina skor

• Gurlz

Jag tycker att du ska bli äldre. Jag är själv 12 år men vill INTE ha klackskor. Man kommer att snubbla någon gång? Får du ha dem i skolan eller kanske på stan?

Plötsligt ska man se så himla vuxen ut!

• puss02
    Gurlz skrev (null) följande:

Jag tycker att du ska bli äldre. Jag är själv 12 år men vill INTE ha klackskor. Man kommer att snubbla någon gång? Får du ha dem i skolan eller kanske på stan?

Plötsligt ska man se så himla vuxen ut!

Jag har dom hela tiden. När jag går ut med hunden. Ska ner till affären mm.
Svar på tråden när ok?