pittbulls & barn!!
hej!
jag måste få skriva av mig nu lite, jag är så djupt besviken på min syster och hennes familj! vi blev bjudna dit för brunch idag och allt gick bra tills deras hund (40kg pittbull) tar tag i min dotter ( 4 år) och "nuppar" på henne bakifrån o jag tar tag i hunden för att slita bort hunden från min dotter när då hundjäveln tar tag i mig o biter tag i min arm o vägrar släppa och självklart börjar jag skrika av ren panik o min syster o hennes man kommer o sliter bort hunden och blir arga på oss!! hur fan kan dom bli arga på mig o mina barn när deras hund attakerar mig ?
jag frågar då att hur det kan vara mitt fel att deras hund hoppar på mig o att det kanske bättre att vi inte kommer hit då?
då svarar dom med att ja det kanske är lika bra då!
va?! vafaaan?!
för det första dom har inte lärt sin hund någonting ! kan verken sitta, vacker tass eller ligga! dom daltar med denna hund som om d vore en paris hilton hund en assesoar! o nu till min fråga... kan ni med pitbull förklara för mig att är det såhär det är med pittbull.. är dom så svåra att hantera/lära osv
var det mitt fel?
vad ska jag säga till min syster? ska jag be om ursäkt? men för vad?
jag är bara så jävla ledsen just nu... tänk om hunden hade bitit min dotter?