• Anonym (frun)

kissa i handfatet

Min man kissar i handfatet ibland, tex på restauranger eller om han är trött... gör många män det?

• Svar på tråden kissa i handfatet
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Lia) skrev 2022-04-26 15:10:18 följande:

Hur attan kan man ens komma på tanken att kissa i handfatet 

Du kanske är kissnödig och toaletten är upptagen.
  • Tompa2022
    Anonym (alf) skrev 2022-04-26 15:42:03 följande:

Kissar alltid i handfatet eller diskhon.

Smart, då slipper man ju diska också.
  • Anonym (Svinäckligt)
    Anonym (alf) skrev 2022-04-26 15:42:03 följande:

Kissar alltid i handfatet eller diskhon.

Hoppas du skämtar!
  • Anonym (A)
    Anonym (Lia) skrev 2022-04-26 15:10:18 följande:
    Hur attan kan man ens komma på tanken att kissa i handfatet 
    Undrar jag med
  • Anonym (von Fiin)

Fy så skabbigt, den mannen hade jag bett avlägsna sig permanent. På minuten.

Men underklassens män gör väl sådant antar jag. Uppfostrade av folk som har stampat jordgolv hemma och aldrig har sett ett fiskbestick.

Man kanske borde starta en insamling för att ge dessa försummade små en inblick i vad civiliserat uppförande innebär?

• Anonym (Ja det händer/hände)

Jag kissar ibland i handfatet...eller gjorde det. Detta för att dåvarande sambo ofta blev sur, låste in sig på dass och stannade där i timtal. Skrek genom dörren, ritade med läppstift på väggarna osv.

När jag bankade på dörren så skrek hon du får pissa ner dig! eller liknande. Så då kissade jag i handfatet. För lämnade jag lägenheten för att gå och pissa på annat ställe så självskadade hon. Skulle jag bryta mig in hotade hon med att skära sig eller skar sig. Så var lätt att egentligen komma in på dass, bara skruvmejsel eller mynt i en glipa egentligen.

Så under den perioden kissade jag ofta i kökshandfatet, kändes rätt äckligt men gjorde rent med diskmedel, ajax osv. och spolade mycket i kranen efteråt. Känns som att det verkligen stinker piss, påtagligt, av att pissa i ett kök. Nån gång pissade jag även i en skål, men det kändes ännu äckligare, och jag behövde ju tömma den där ändå eftersom annars stank det piss och hon öppnade inte toadörren, så då återgick jag till att fortsatt pissa i handfatet i köket.

• Anonym (Que?)

Är det här nåt alla killar vet men håller hemligt? Jag har aldrig hört det iaf. 
    Men, i vintras när jag var i stugan och inte skulle hinna ut så kissade jag i diskhon istället  för att kissa på mig. Fortsatte resten av veckan på natten. Att jag aldrig kommit på det förut? 
    Som jag har plumsat i snön i 20 minus...

• Anonym (Ja det händer/hände)
    Anonym (Que?) skrev 2022-04-26 18:47:17 följande:

Är det här nåt alla killar vet men håller hemligt? Jag har aldrig hört det iaf. 
    Men, i vintras när jag var i stugan och inte skulle hinna ut så kissade jag i diskhon istället  för att kissa på mig. Fortsatte resten av veckan på natten. Att jag aldrig kommit på det förut? 
    Som jag har plumsat i snön i 20 minus...

Tror enbart killar med liten blåsa och akut förhinder har lärt sig detta knep. Tog en rätt extrem prövning för mig att lära mig att det funkar.
  • Anonym (Que?)
    Anonym (Ja det händer/hände) skrev 2022-04-26 18:58:09 följande:
    Tror enbart killar med liten blåsa och akut förhinder har lärt sig detta knep. Tog en rätt extrem prövning för mig att lära mig att det funkar.
    Jag är helt förbryllad. Jag kommer fortsätta kissa i diskhon vintertid i stugan. När jag är själv. Snacka om praktiskt! Slippa potta och kisshink jag jäklats med i 40 år. På sommaren sätter jag mig i gräset. 
  • Anonym (alf)
    Tompa2022 skrev 2022-04-26 18:02:23 följande:
    Smart, då slipper man ju diska också.
    Nej man måste diska efteråt.
    Anonym (Svinäckligt) skrev 2022-04-26 18:06:28 följande:
    Hoppas du skämtar!

Nej.
Svar på tråden kissa i handfatet