En tjej börjar bli kär i mig
Hej!
Träffade en tjej via Badoo, som började skriva till mig. Inte många tjejer som skriver, men hon gjorde det. Vi snackade ett tag, till sist så träffades vi på en "dejt" eller vad man ska säga. Gick bra, vi träffades fler gånger efter det och umgås nu sporadiskt.
Hon är annorlunda, lekfull, barnslig - vi har otroligt kul när vi umgås. Låg med varandra tidigt, kanske för tidigt, men det var väldigt fint.
Till saken, jag är en väldigt ensam människa. Har nästan inga riktigt vänner om man säger så, umgås knappt med någon om dagarna. Pratar generellt otroligt lite. Jag har inga problem med att snacka, bara att jag har tappat kontakten med dom jag haft vänskapsrelationer med. Är inte direkt deprimerad, men stundvis är detta psykiskt påfrestande.
Jag gillar att umgås med henne. Det är roligt, befriande och förlösande att få prata och skratta med någon igen. Jag har saknat det. Även den fysiska kontakten, mysigt.
Hon ger mig många komplimanger och verkar tycka om mig. Jag kan känna att jag saknar henne, men jag är inte kär. Jag vet den känslan, den finns inte nu. Jag är orolig att hon tycker om mig mer än vad jag tycker om henne.
Svårt att förklara, men det ligger i människans natur att vara social. Jag vill inte utnyttja henne som ett slags socialt verktyg för att jag som människa ska må bra.
Gillar att vara med henne, jag vill inte såra henne genom att ge falska förhoppningar - är samtidigt orolig att bli ensam.
Hjälp.