• Solstråle02

Nr 3 i Juli, Någon mer?

Tänkte bara kolla om det är någon mer här inne som ska få nr 3 till sommaren, hade varit roligt att dela lite tankar....

• Svar på tråden Nr 3 i Juli, Någon mer?
  • VB52015
    Solstråle02 skrev 2015-03-24 09:35:49 följande:

Hej på Er!

Hur mår ni??? Ä ni kvar

Jag är kvar, sjukt oaktiv dock - läser bara mår så himla dåligt, trött-matt-nere, ska till bm på fredag, vill verkligen att hon kollar järn samt depån - känner att det är åt helvette för lågt. Iallafall så har jag värkar lite fram o tillbaka, inget görs ju så länge tappen är över tre cm så jag får bara vila.. Hur mår ni?

Alltså, jag längtar såååååå till Juli nu.
    2007 | 2013 | 2015 www.OlofssonsNioB.blogg.se
  • pelagonia

Hej

Hoppar in här ;)

Är en tjej från Skåne som väntar tredje barnet, en pojke :)

HAr två pojkar på snart 6 och en på 8 år. Pojkarna ser fram emot detta.
    Bf 14/8.

Ha det bra !!

Viktor 070103 & Theodor 090331
  • dolceflicka

Hej tjejer!

Vi väntar också vårt tredje barn, BF 05:e juli Enligt RUL är det en pojke

Vi ar en dotter på 6,5 år och en som på 5 år, så det ska bli spännande!

Är i v. 26 nu, hur mår ni??

KRAM// Vera

• KramKolan
    Solstråle02 skrev 2015-04-23 08:20:18 följande:

Hej på Er!
    Hur har ni det?? smile1.gif

Ganska bra! Dryg foglossning och jäkligt trött många dagar. Men idag är en pigg dag och jag får nåt gjort. Vissa dagar får jag iiiiiinhet gjort... Trist, men så är det.

Vågen tickar upp och dagarna till bf tickar ner i en faslig takt! 95 dagar till bf och 28 arbetsdagar kvar!

Hur mår ni andra?
  • Solstråle02

Jag känner likadant, siffrorna på vågen bara ökar och ökar.... Känns som att jag lever på choklad och godis i största ällmänhet.....
    Ska du också få gå hem tidigare? Jobbar du inom vården? Det gör jag så jag har fått hel föräldrapenning beviljad det är såå skönt!!!

• KramKolan
    Solstråle02 skrev 2015-04-27 07:55:37 följande:

Jag känner likadant, siffrorna på vågen bara ökar och ökar.... smile1.gif Känns som att jag lever på choklad och godis i största ällmänhet..... smile1.gif
    Ska du också få gå hem tidigare? Jobbar du inom vården? Det gör jag så jag har fått hel föräldrapenning beviljad det är såå skönt!!!

Ja jag går hem när jag går in i v.33. Har fått full graviditetspenning. Har jobbat våren på fritids, men har anställning som plåtslagare. Skulle gå tillbaka till den tjänsten 5 juni. Men får då gravpeng istället. Skönt!!! Längtar som en tok dit just nu. Vill inte alls jobba...
  • Solstråle02

Hej på Er!
    Hur går det för Er? inte långt kvar nu!
    Hade varit skoj och haft lite kontakt.... är någon av er med i gruppen på facebook, julimammor?

• pelagonia

Hej på Er :)
    Är nu i v 31, gud vad tiden går..jobbar till 3/7. Är nu sjukskriven sedan 2 veckor med 25 % för trötthet och sammandragningar.

Ha det bra !!

Viktor 070103 & Theodor 090331
  • NittonHundra81

Hej!

Jag är också gravid med vår nummer tre som är beräknad den 11 juli. Vi har två tjejer men denna gång är det en liten pojke så trots att det är tredje gången känns det lite nytt :)

Hur mår ni?

Svar på tråden Nr 3 i Juli, Någon mer?