Nr 3 i Juli, Någon mer?
Tänkte bara kolla om det är någon mer här inne som ska få nr 3 till sommaren, hade varit roligt att dela lite tankar....
Tänkte bara kolla om det är någon mer här inne som ska få nr 3 till sommaren, hade varit roligt att dela lite tankar....
Hej på Er!
Hur mår ni??? Ä ni kvar
Hej på Er!
Hur mår ni??? Ä ni kvar
Hej
Hoppar in här ;)
Är en tjej från Skåne som väntar tredje barnet, en pojke :)
HAr två pojkar på snart 6 och en på 8 år. Pojkarna ser fram emot detta.
Bf 14/8.
Ha det bra !!
Hej tjejer!
Vi väntar också vårt tredje barn, BF 05:e juli Enligt RUL är det en pojke
Vi ar en dotter på 6,5 år och en som på 5 år, så det ska bli spännande!
Är i v. 26 nu, hur mår ni??
KRAM// Vera
Usch då, det låter inget vidare! Hoppas du får något för det idag då?!
Hej på Er!
Hur har ni det??
Hej på Er!
Hur har ni det??
Jag känner likadant, siffrorna på vågen bara ökar och ökar.... Känns som att jag lever på choklad och godis i största ällmänhet.....
Ska du också få gå hem tidigare? Jobbar du inom vården? Det gör jag så jag har fått hel föräldrapenning beviljad det är såå skönt!!!
Jag känner likadant, siffrorna på vågen bara ökar och ökar.... Känns som att jag lever på choklad och godis i största ällmänhet.....
Ska du också få gå hem tidigare? Jobbar du inom vården? Det gör jag så jag har fått hel föräldrapenning beviljad det är såå skönt!!!
Hej på Er!
Hur går det för Er? inte långt kvar nu!
Hade varit skoj och haft lite kontakt.... är någon av er med i gruppen på facebook, julimammor?
Hej på Er :)
Är nu i v 31, gud vad tiden går..jobbar till 3/7. Är nu sjukskriven sedan 2 veckor med 25 % för trötthet och sammandragningar.
Ha det bra !!
Hej!
Jag är också gravid med vår nummer tre som är beräknad den 11 juli. Vi har två tjejer men denna gång är det en liten pojke så trots att det är tredje gången känns det lite nytt :)
Hur mår ni?