• björnmamma

Quinny Freestyle vs Teutonia Spirit???

Föräldrar/blivande föräldrar och andra med erfarenhet: vilken tycker ni är bäst, Quinny Freestyle eller Teutonia Spirit? Vi velar mellan dessa två trehjulingar. Nämn gärna fördelar och nackdelar med resp vagn, om sådana finns. Har fått lite respons i Föräldrar-forumet, men hoppas på bättre tur här!

Tacksam för alla åsikter, positiva som negativa....

• Svar på tråden Quinny Freestyle vs Teutonia Spirit???
  • a1980

Vi väljer oxå mellan dessa två vagnar. Har mycket svårt att bestämma mig så jag hör gärna vad ni som har erfarenhet av vagnarna tycker...

• Peak

har också tittat på Teutonia, men det gick ju knappt att lägga något i korgen under. Smalt hål liksom.
    Vi kommer nog att beställa en Quinny på nätet, Teutonia är ju lite dyr också...

• Malinmamman

Hej!
    Har varit helt förvirrad angående barnvagnar nu när UJ som vi bestämt oss för förmodligen kommer att sluta säljas helt. Blev nyfiken på Quinny freestyle och undrar nu om någon av er vet var man kan titta på dom förutom på nätet? Vi bor i stockholm. Enda funferingen jag hade på UJ var om liggdelen var för kort, vet ni hur lång innermåttet på Quinny är?

• Joona

babybee.se/butik/product_reviews_info.php&reviews_id=8&osCsid=3216efcc89d64b7dfbfd4d538b4af28e

En liten recension! Inte av mig alltså!

Kolla infon på babybee.se, där kan man lätt jämföra vagnarna o upptäcka att skillnaderna inte är så stora!

Jag valde en spirit pga att den går in i hissen 94cm som kortast från fronten till uppfällt handtag!

Lycka till i valet!

• Annalfie

Jag har valt Spirit S3 för den är lättare än Quinny Freestyle och inte lika bred. Annars tycker jag de vagnarna verkar likvärdiga...

Svar på tråden Quinny Freestyle vs Teutonia Spirit???