Madeleine borde inte få vara prinsessa!
har också fått uppfattningen att Madde är den i kungafamiljen som är mest "jobbig". Som författaren till artikeln skriver så lyckades ju Hey baberiba fånga personligheterna rätt bra. Victoria som strikt och ordningssam och Madde som divig och fåfäng. C-P roll som "barnet som aldrig växte upp" var väl dock rätt löjlig. Jag anser inte heller att Madde hör hemma i de svenska kungahuset mer, hon bor inte ens i Sverige. Hennes make har snart varit offentlig person i två år men fortfarande inte (mig veterligen) tagit något initiativ till att lära sig svenska. & de kan man ju på ett sätt förstå, han har aldrig bott i Sverige och är inte svensk medborgare, han har ju till skillnad från Daniel (förmodligen snart även Sofia) inga plikter för de svenska kungahuset, men Leonore måste väl flytta till Sverige någon gång om hon ska få behålla sin titel och då kan det ju vara bra om Chris kunnat lite svenska? Känns lite som om Madde vill "fly" lite, men ändå ha kvar kakan att vara prinsessa. Hon strossar runt i New York som vilket USA-fru som helst. Tror nog att hon visst det har intresse för barn men Childhoodgrejen är nog mycket för kamerornas skull tror jag.