Har du problem med paranormala fenomen? Jag tror dig - och är beredd att lyssna. Berätta om det, den som vill!
Först vill jag säga: det finns inget som är "övernaturligt", bara mer eller mindre vanligt...
Jag vill fokusera på kärleken, godheten och att leva så gott man förmår och att våga växa som människa - som "kärleksväsen". Det finns inget mörker i hela existensen som inte skingras inför ljuset, detta är en universell lag som omfattar såväl det materiella som det andliga.
Jag åker runt på sjukhus och skolor etc. och föreläser/framträder med budskapet om försoning/helande. Vidare välsignar jag då och då hus och men ger framför allt människor "nycklar" till att själva finna harmoni i sina liv, vilket bygger på egna upplevelser/erfarenheter och kunskaper i ämnet. Exorcism är dock något som det behövs en väl skolad präst för, samt att psykiatrin utesluter psykiska symtom, men man kan - om inte läka - så åtminstone lindra den andliga smärtan och lidandet genom sin egen inställning och bön/god tanke etc. Nog för att jag i enstaka fall, genom bön om frid, har drivit ut andeväsen och sedan "säkrat templet", men i svårare fall kan det som sagt behövas en väl skolad "exorcist" som är en seriös sådan och verkligen undviker att skada den "besatte".
Vill till sist dela ett citat av Konfucius: "Det är bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret."
Nå väl... Bara att berätta om din upplevelse, så får vi se om jag kan vara till någon nytta..!