• Caidencee

Jag blev idag ertappad på Coop Extra med att snatta stringtrosskydd,tamponger och kondomer!

Hejsan alla på Familjeliv!

Jag blev idag ertappad på Coop Extra med att snatta stringtrosskydd,tamponger och kondomer!!

Det var en i kön i kassan som såg mig och tillkallade personalen.

Det värsta av allt är att det inte är första gången som jag har snattat varor där.

Jag och min son på snart bor tillfälligt hos mina föräldrar.

Jag är så himla arg på mina föräldrar som tycker att jag ska gå tillbaka till Coop Extra butiken jag snattade i och be personalen pm ursäkt!

Vad sjutton är detta?!

• Svar på tråden Jag blev idag ertappad på Coop Extra med att snatta stringtrosskydd,tamponger och kondomer!
  • nymedlem

Blev du polisanmäld så blir det väl repressalier oavsett. Mycket bra att du stal kondomer!

• Anonym (skäms)

Är du sann???

Morsa och snattar!? Plus att du bor hemma, jävla white trash! Hoppas du blir av med ungen!

• radwanska

Hahaha glömde att klicka i "anonym" också eller...?

• Caidencee
    radwanska skrev 2015-02-06 22:44:47 följande:

Hahaha glömde att klicka i "anonym" också eller...?

Nej,jag är aldrig anonym i trådar här på FL
  • Anonym (Suck)
    Caidencee skrev 2015-02-06 22:46:27 följande:
    Så värst många andra trådar har du ju inte skrivit i här (ingen förutom denna faktiskt), vilket iofs inte är konstigt eftersom du blev medlem i dag. Gäsp.
  • Cadencee

Hon försöker spela mig. I get att vara orolig för ;) tidigare nick är star34 och me. XD

Theo 29/3-13
  • Presidentens son
    Cadencee skrev 2015-02-09 20:07:02 följande:

Hon försöker spela mig. I get att vara orolig för ;) tidigare nick är star34 och me. XD

Så du har en stalker?
  • Cadencee
    Presidentens son skrev 2015-02-09 20:20:47 följande:
    Så du har en stalker?
    Ja av någon märklig anledning verkar jag ha det... Ganska komiskt xD
  • Cadencee
    Caidencee skrev 2015-02-06 22:46:27 följande:
    Haha vem är du?? Tar folks identiteter och skriver om sånt som inte stämmer?

1. Jag snattar inte

2. Sen snart 1 år tillbaka bor jag i egen lägenhet med min son och hans pappa/min fästman så bor inte tillfälligt hos mina föräldrar längre xD
Svar på tråden Jag blev idag ertappad på Coop Extra med att snatta stringtrosskydd,tamponger och kondomer!