• Anonym (Älska)

Var hittar jag en älskare?

Jag och min sambo sen några år har ett annorlunda upplägg på förhållandet. Vi ger varandra sexuell frihet och har haft andra med i sexet. Men nu vill jag gå steget längre och hitta en egen älskare. Vart hittar man en sån?

• Svar på tråden Var hittar jag en älskare?
  • Sambokille34

Vad söker du man el kvinna ? Vad är du själv? Vilka krav ställer du på din älskare?

• rossolito

Tror du har störst chans att hitta på "vanliga" dejtingsajter. Kan ju låsa bilder och endast visa dem som verkar vettiga. Förmodar att du är tjej eftersom du söker älskare? Som tjej kommer du få många mejl trots att du inte har bild på frotnprofilen. Jag söker långvarig KK och söker bara "upptagna" kvinnor. Finns en uppsjö. Gick med nyligen och har redan 2 st dejter planerade nästa vecka för att kolla av. Så det kommer du hitta bra män snabbt för dina syften.

Skippa sexkontaktsajter..du ser inte vem du pratar med och många skumma typer. Jag som man har varit med på BC. Omöjligt i princip att hitta nån vettig tjej där. Lycka till!

Skriv i din profil att du är upptagen.

• Anonym (Q)
    rossolito skrev 2015-02-08 14:11:23 följande:

Tror du har störst chans att hitta på "vanliga" dejtingsajter. Kan ju låsa bilder och endast visa dem som verkar vettiga. Förmodar att du är tjej eftersom du söker älskare? Som tjej kommer du få många mejl trots att du inte har bild på frotnprofilen. Jag söker långvarig KK och söker bara "upptagna" kvinnor. Finns en uppsjö. Gick med nyligen och har redan 2 st dejter planerade nästa vecka för att kolla av. Så det kommer du hitta bra män snabbt för dina syften.

Skippa sexkontaktsajter..du ser inte vem du pratar med och många skumma typer. Jag som man har varit med på BC. Omöjligt i princip att hitta nån vettig tjej där. Lycka till!

Skriv i din profil att du är upptagen.

Är det generellt sett skummare typer på sexkontaktsajterna än de vanliga? Jag som upptagen kvinna har trott att det inte skulle gå att hitta en bra älskare via dejtingsajterna. Jag tänker att man skulle få sura mail.
  • rossolito

Så länge du är "öppen" med att du är upptagen så tror jag inte det innebär en massa sura mejl. Tror du löper större risk här på FL att få arga mejl snart...? Jag dejtade tre st tjejer från BC och det var inga lyckade val nån av dem. Inget sex eller ens en andra dejt kändes intressant. Har dock träffat några par som varit bra dock på BC. Men det är en annan historia..

Anonym (Q) skrev 2015-02-08 15:51:46 följande:

Är det generellt sett skummare typer på sexkontaktsajterna än de vanliga? Jag som upptagen kvinna har trott att det inte skulle gå att hitta en bra älskare via dejtingsajterna. Jag tänker att man skulle få sura mail.

• Anonym (VM)

VM är en bra site för att hitta andra som också är upptagna. Alltid bättre när båda drabbas av samma spelregler. Skriv i profilen vad du vill ha så undviker du några stolpskott, fast alla är inte läskunniga. Jag har träffat bra och trevliga män där

• Underhill

FL är en "bra" start.

E vi överens så kör vi
  • lalle2000

Att hitta en älskare är väl inte så svårt för en kvinna men det är svårare för mig som är en man att hitta en älskarinna. Så på BC kan du säkert hitta en älskare och du kan välja och vraka för män finns det gått om där. Svårare för mig att hitta en kvinna där som vill.

• Anonym (hp)
    Underhill skrev 2015-02-08 20:23:40 följande:

FL är en "bra" start.

Har du erfarenhet av att hitta älskare på FL? Utbudet är mycket större på dejtingsiter.
  • In trouble

Ge denna tråden några dagar så kan du nog skicka PM till valfri medlem som skrivit i den ;)

Lycka till !!!

Svar på tråden Var hittar jag en älskare?