Inlägg från: Anonym (VM) |Visa alla inlägg
  • Anonym (VM)

Var hittar jag en älskare?

VM är en bra site för att hitta andra som också är upptagna. Alltid bättre när båda drabbas av samma spelregler. Skriv i profilen vad du vill ha så undviker du några stolpskott, fast alla är inte läskunniga. Jag har träffat bra och trevliga män där

• Anonym (VM)
    Anonym (Älska) skrev 2015-02-08 06:33:44 följande:

Jag och min sambo sen några år har ett annorlunda upplägg på förhållandet. Vi ger varandra sexuell frihet och har haft andra med i sexet. Men nu vill jag gå steget längre och hitta en egen älskare. Vart hittar man en sån?

Jag rekommenderar Victoria Milan. Standarden är högre på kandidaterna. Du kan spela med öppna kort vad du söker. De gör det också - oftast.

Vissa killar där säger sig vara i relation fastän de är singlar. Fråga dem. Fråga också om de får leka för frun. Det finns sådana där också :)
  • Anonym (VM)
    Anonym (Älska) skrev 2015-02-09 22:00:43 följande:
    Jag reggade mig nästan där men blev lite tveksam. Du har alltså bra erfarenhet därifrån?
    Jag testade VM, Match och Happypancake. Jag var nyskild och ville inte ha en för tight relation.

På VM var bästa urvalet definitivt. Större procent av männen hade stil och utbildningsnivån är högre. Det är ca tio män per kvinna. Du har ett år gratis. Ett bra trick när du går igång där är att inte lägga upp en publik bild i början. Du blir översvämmad av mail ändå. I början syns du i nykomlingslistan. När mailfloden börjar avta så kan du lägga upp publik bild.

Ställ raka frågor. Du kan vara helt öppen.
Svar på tråden Var hittar jag en älskare?