• Grus grus

Det går FORTFARANDE inte att byta nick??!

Jag tycker också att sidan blivit sämre. Varit medlem sen 2005. Men jag ville byta mailadress nu för ett tag sedan och då efter lite trixande lyckades jag via gamla familjeliv. Förstår inte varför de inte kan ha den funktionen på nya sidan utan den gamla måste ligga och ta serverplats? Borde ju ändå vara bättre för dem att göra färdigt den här sidan Så den äntligen blir komplett...

Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
  • Grus grus

Gå in på (skriv inte www) gamla.familjeliv.se.

logga in på sidan så att du kommer till din startsida där det står hur länge du varit medlem osv.

I vänsterspalten en bra bit ner finns en rubrik som heter medlemsuppgifter. I någon av de underrubriken kan man byta.

Lycka till!

• Grus grus
    Evm skrev 2015-02-22 13:09:24 följande:

Jag har provat det redan :) jag fick aldrig något sms.

Kollat så att rätt mobilnummer är angett i dina inställningar? När jag bytte hade jag totalt glömt att ändra mobilnummer. Mitt gamla nummer låg kvar.
  • Grus grus
    Evm skrev 2015-02-22 21:10:51 följande:

Jag har aldrig bytt nr, har haft samma sen jag skaffade min första mobil för över 15 år sen :)

När du skrev 15 år sedan, bara slog det mig att både du och jag skrev tidigare att vi varit medlemmar sedan 2005. Jisses, det är ju tio år sedan i år!! Fast ska jag vara ärlig tog jag en paus på några år där och sen var det några år med bara lite sporadiskt tittande. Men i början var fl verkligen kul! Och sen slängde de ut "roisin dubh" och mycket av den familjära känslan försvann med henne. Det var då jag tog paus. Hur är det med dig? Trogen alla tio åren eller är du också en hemvändare som jag?
  • Grus grus
    Evm skrev 2015-02-22 21:47:14 följande:

Ja 10 år, det är ju galet! Jag är också en hemvändare :) En längre paus sen lite sporadiskt och nu mer igen.  Men jag har alltid varit en doldis, ditt nick känner jag faktiskt igen (och nånstans långt långt inne vet jag vad ditt Grus grus betyder). Ja jag håller med ang Roisin! Men det var kul att komma tillbaka och se att en medlem som länge länge var barnlös lyckades tillslut :) 

Grus grus är det latinska namnet på trana, som är min favoritfågel.
Svar på tråden Det går FORTFARANDE inte att byta nick??!