• Anonym (Karin­)
    Äldre 9 Feb 15:42
    43019 visningar
    45 svar
    45
    43019

    Hur är era killars sprut?

    Hej alla glada!

    Efter ett par glas vin i helgen kom jag och ett par kompisar in på detta med killars utlösning.

    Ena kompisens kille sprutar ganska lite och sperman liksom rinner fram utan att flyga iväg något. Den andras kille sprutar lite mer, men ingen stråle, utan mer att det sprutar fram massa droppar.. Min kille brukar komma i två-tre ganska ordentliga strålar som sprutar iväg en bra bit, och sen kanske en-två lite tunnare som bara sprutar nån dm eller rinner ut honom.. Mina kompisar tyckte det lät lite väl kladdigt som min kille kommer, men jag är nöjd med det hela. Sexig, mysigt och upphetsande på alla sätt, men ibland lite opraktiskt om man behöver torka upp snabbt, eller om han kommer i min mun.

    Det verkar hur som helst variera ganska mycket. Så hur är din killes/sambos/mans/kks sprut? Och Vad tycker du om det?

  • Svar på tråden Hur är era killars sprut?
  • Anonym (Inuti­)
    Äldre 9 Feb 16:04
    #1

    Hur vet du hur väl killar sprutar när de gör det inte i din vagina?

  • Anonym (Inuti­)
    Äldre 9 Feb 16:04
    #2
    Anonym (Inuti) skrev 2015-02-09 16:04:14 följande:

    Hur vet du hur väl killar sprutar när de gör det inte i din vagina?


    I din *
  • Anonym (Vem bryr sig?)
    Äldre 9 Feb 16:31
    #3

    Haha vem bryr sig? Min sambo har uppenbarligen så bra sprut att han gjort mig gravid 4 gr utan problem så jag bryr mig inte om han sprutar 10 meter eller ingenting alls.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 9 Feb 18:15
    #4

    Om jag som kille får svara så finns det flera orsaker (för mig) som gör att sprutet blir olika. Har jag nyligen haft sex eller onanerat så sprutar jag inte lika mycket och långt utan då kan det bli att det liksom jag vet inte om ordet droppar är rätt men det liksom pulserar fram 2-3 strålar. Ibland når jag 15-20 cm. Har jag inte haft utlösning på ett tag och är riktigt kåt kan jag spruta över en meter och ordentliga sprut. Har hänt att jag sprutat tjejen på hakan med ett ordentligt tryck när vi låg bredvid varandra och hon runkade av mig. Hon sa oj den gången minns jag. :)

    I alla fall så är dagsformen avgörande för mig liksom hur kåt jag är och hur länge sedan det var jag hade sex (utlösning) förra gången.

    Minns en gång när vi hade sex och vi hade hållit på ett tag, tjejen hade kommit och det var liksom min tur nu. När jag var rätt nära att komma så är vaknar ett av våra barn och ropar efter mig eller mamman. Minns inte vem som klev upp men jag minns att jag inte fick inte komma den gången i alla fall. Då hade det byggts upp ett tryck i pungen så jag fick ont av det. (Blue balls tror jag benämningen är) och när jag dagen efter sedan fick släppa på trycket så blev det ett riktigt sprut. Mätte det inte dock. :)

    Så sprutar killen lite och kort. Fråga om han nyss runkat. :). Sprutar han mycket och långt. Fråga om han sparat sig till dig. ;)

  • Anonym (Karin­) Trådstartaren
    Äldre 9 Feb 21:51
    #5
    Anonym (Inuti) skrev 2015-02-09 16:04:14 följande:

    Hur vet du hur väl killar sprutar när de gör det inte i din vagina?


    Ööh, vad menar du??
  • Anonym (Inuti­)
    Äldre 9 Feb 23:14
    #6
    Anonym (Karin) skrev 2015-02-09 21:51:51 följande:

    Ööh, vad menar du??


    Känner du i fittan när de sprutar kraftfullt?
  • Äldre 9 Feb 23:22
    #7

    Har ingen kille men den senaste jag sexat med sprutar rikligt! Kan inte riktigt säga om det sprutar långt eller mer väller fram eftersom jag tog det i munnen, men det första sprutet kände jag slå emot i svalget. Så lite tryck har han bakom i det iaf. Var tvungen att svälja tre ggr för att få undan allt, så ganska mycket.

  • Anonym (Inuti­)
    Äldre 9 Feb 23:34
    #8
    MammAmma skrev 2015-02-09 23:22:07 följande:

    Har ingen kille men den senaste jag sexat med sprutar rikligt! Kan inte riktigt säga om det sprutar långt eller mer väller fram eftersom jag tog det i munnen, men det första sprutet kände jag slå emot i svalget. Så lite tryck har han bakom i det iaf. Var tvungen att svälja tre ggr för att få undan allt, så ganska mycket.


    Kan du svara på frågan om du kan känna ett ordentligt sprut i fittan?
  • Äldre 9 Feb 23:35
    #9
    Anonym (Inuti) skrev 2015-02-09 23:34:30 följande:

    Kan du svara på frågan om du kan känna ett ordentligt sprut i fittan?


    Näpp. Det kan jag inte.
  • Anonym (Inuti­)
    Äldre 9 Feb 23:49
    #10
    MammAmma skrev 2015-02-09 23:35:49 följande:

    Näpp. Det kan jag inte.


    Men du kan känna pulserandet i kuken?

    Var föredrar du oftast att killen sprutar någonstans förresten?
Svar på tråden Hur är era killars sprut?