Vad är detta? Teutonia s3.
Hej!
Jag har köpt en begagnad teutonia spirit s3 och fick med det som bilden visar, men jag har ingen aning om vad det är eller var det ska sitta! Finns det nån här som kan hjälpa mig? :)
Hej!
Jag har köpt en begagnad teutonia spirit s3 och fick med det som bilden visar, men jag har ingen aning om vad det är eller var det ska sitta! Finns det nån här som kan hjälpa mig? :)
Har en teutonia s3, men ser tyvärr ingen bild. Verkar inte ha kommit med.
Men åh! skickade från mobilen så testar att lägga till bilden via dator nu istället. Syns den?
Ser bilden :) men kan tyvärr inte svara på din fråga. Nån sån där har jag inte sett på min vagn :p
Haha ingen verkar veta vad det är, inte ens hon jag köpte vagnen av visste. Blir ju tokig på att inte veta! :P
Den hör till vagnen då? Så det inte är nåt annat som råkat följa med?
Ja det borde den göra för det är samma tyg som vagnen och det står samma sak på lappen som allt annat på vagnen. :p
Och eftersom jag inte har nån aning om vad det kan vara så är det svårt att googla också, har suttit i timmar och försökt hitta! :(
Testa googla efter manualen, där får du kanske någon ledtråd. Jag har en Emmaljunga, i manualen finns monteringsanvisning (oftast monteras dock vagnen av butikspersonalen) och beskrivning av funktion.
Testa googla efter manualen, där får du kanske någon ledtråd. Jag har en Emmaljunga, i manualen finns monteringsanvisning (oftast monteras dock vagnen av butikspersonalen) och beskrivning av funktion.
Efter många timmars sökande hittade jag tillslut vad det är för något! Det är ett påsstöd för baby-bärpåse, vilket jag antar är typ en mjuklift(?)
Tack för tipset med manualen, det var där jag hittade det! Att jag inte tänkt så långt tidigare.. ;)