• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • tuggummigirl
    sweetcandy skrev 2015-02-19 18:19:53 följande:

Skulle aldrig våga göra det!!

Förstår det! Jag tveka oxå men testa ändå. Har testat en gång med dem å de va denna månaden å jag fick äl igårkväll å har idag med...skitont! Fast bra ont..på samma vis som jag hade med pergotimen :)
  • eagle87
    sweetcandy skrev 2015-02-19 17:19:53 följande:
    Skulle aldrig våga göra det!!
    Hej vilken dag är du på nu? Jag fick ägglossning redan dag 11??
  • sowe81
    lotie skrev 2015-02-19 17:08:36 följande:

Ringde Gyn idag och hoppades få komma dit och få hjälp med ägglossningstimulerande medicin. Men de sa nej fast jag blivit lovad innan. De hjälper inte till med syskon alls utan jag får söka mig privat!
    Då tar det tid och kostar pengar så nu känns det inte som vi får fler barn:(
    Så ledsen nu. Ska ringa en privatklinik imån och hoppas få hjälp. Vill ju försöka denna månaden!!

Hoppas du får tag i nån bra så ni kan få den hjälp ni behöver.
  • sweetcandy
    tuggummigirl skrev 2015-02-19 21:14:03 följande:
    Förstår det! Jag tveka oxå men testa ändå. Har testat en gång med dem å de va denna månaden å jag fick äl igårkväll å har idag med...skitont! Fast bra ont..på samma vis som jag hade med pergotimen :)
    Men tänk om nån sjuk jäkel skickar farliga droger istället :O
  • sweetcandy
    eagle87 skrev 2015-02-19 22:12:21 följande:
    Hej vilken dag är du på nu? Jag fick ägglossning redan dag 11??
    Dag 11 idag :) men äl tester var negativt och jag känner inget heller.
  • tuggummigirl
    sweetcandy skrev 2015-02-20 08:51:26 följande:

Men tänk om nån sjuk jäkel skickar farliga droger istället :O

nu beställde jag från en sida som hette euro nåt den va på svenska den sidan. Å jag kolla upp noga så det säkert va samma verksamma ämne som i pergotime. Å jag hitta fler som hade beställt därifrån å jag hitta även en sida som svenska läkare hade skrivit. Så det gäller att kolla upp noga å kolla källhänvisningar. Men när jag fick paketen så satt där en sån lapp som de på apoteket här i sverige klistrar på å man kunde se att förpackningen inte hade varit öppen tidigare. Men de va ju en hel del frågor man skulle svara på så läkaren kunde lika gärna ha sagt nej..de tog några dagar innan jag fick bekräftat om jag skulle få de utskrivna eller ej.

de ingav iaf seriöst intryck.

självklart är det alltid risker med allt men de gäller ju allt i livet. Jag har varit nära döden 2 gånger å bet hur skört livet är, fick ju föda fram min dotter med vetskapen att hon va död. Jag har lärt mig att välja livet, att leva å om jag är dumdistrig ibland så lever jag med det oxå.
  • Miaomiao

Hej tjejer, jag vill gärna vara med här, fick min mens idag. ÄL 4/3, BIM 18/3. Vi är inne på vårt tredje försök (efter MA), och panerar nu vårt tredje barn. Jag är 36 år gammal.

• pepparkakan

Jag är så avundsjuk på er med korta cyklar, önskar jag också kunde få ÄL på dag 11! Denna långa jäkla väntan och undran alltså. Är nu på dag 20, haft ÄL-sekret i 3 dagar och känningar i äggstockarna. Men fortfarande negativt på stickorna. Kan man ha ÄL-sekret så länge innan? Eller kanske inte kan lita på stickorna? Blir tokig.. 

• sowe81
    pepparkakan skrev 2015-02-20 10:15:47 följande:

Jag är så avundsjuk på er med korta cyklar, önskar jag också kunde få ÄL på dag 11! Denna långa jäkla väntan och undran alltså. Är nu på dag 20, haft ÄL-sekret i 3 dagar och känningar i äggstockarna. Men fortfarande negativt på stickorna. Kan man ha ÄL-sekret så länge innan? Eller kanske inte kan lita på stickorna? Blir tokig.. 

Jag brukar också få vänta länge, äl på dag 18 oftast. Så seg väntan...

Jag brukar ha känningar i 3 dagar ung innan jag får positivt på stickan. Så din äl är nog på g! Bara att ligga på!
  • pepparkakan
    sowe81 skrev 2015-02-20 11:04:02 följande:
    Jag brukar också få vänta länge, äl på dag 18 oftast. Så seg väntan...

Jag brukar ha känningar i 3 dagar ung innan jag får positivt på stickan. Så din äl är nog på g! Bara att ligga på!
    Tack för ditt svar! Är ganska ny på det här, bara min andra cykel sedan jag tog ut spiralen.. Så vet inte riktigt hur det ska kännas eller inte. Men då hoppas jag att det blir starka streck i em när jag testar!
Svar på tråden BIM Mars 2015