• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Himla02
    sweetcandy skrev 2015-03-05 23:12:36 följande:
    Välkommen <3 hoppas det tar sig! Ska du testa i morgon?
    Tack så mycket! :D

Jag ska vänta till onsdag med att testa igen tror jag, om inte mensen kommer. Min mens är ju så himla oregelbunden så BIM kan vara alltifrån idag till om en vecka. Hur sjutton gör man då?? Well, jag får vänta och se :) Ingen mens idag iallafall. 
  • tuggummigirl

De brukar stå på paketen att om de inte visar plus så ska man testa igen om 2 dagar om man fortfarande misstänker att man är gravid. Hade jag vari dig hade jag testat först på den första möjliga bim dagen å visa det neg eller väldigt svagt plus hade jag testat på sista möjliga bim dagen. Fortfarande ingen mens eller utslag vid de laget så hade jag väntat 3-4 dagar till

Himla02 skrev 2015-03-06 23:02:24 följande:

Jag ska vänta till onsdag med att testa igen tror jag, om inte mensen kommer. Min mens är ju så himla oregelbunden så BIM kan vara alltifrån idag till om en vecka. Hur sjutton gör man då?? Well, jag får vänta och se :) Ingen mens idag iallafall. 

• Riolina

På mina tester som jag beställde från "bäst i test" står det att de är extra känsliga och kan visa positivt redan 4 dagar innan bim. Idag var testet negativt också fast jag tog direkt på morgonen. Nu hoppas jag att min ägglossning var några dagar senare än vad jag först trodde så att testerna ger utslag om några dagar. Jag väntar in mensen på måndag och kommer inte testa mer förrän kanske onsdag. Min man har en mer avslappnad attityd och säger att det kommer när det kommer. Jag vill NU!

• tuggummigirl

Nu går de inte å ta miste längre. Mycket tydligare streck :) nu e gubben nöjd när han verkligen kan se strecken ordentligt.

• tuggummigirl

Nu är dock väntan olidlig. Hoppas den vill stanna kvar där inne.

Jag hoppar över till bf november tråden, hoppas vi syns där. Riktigt kul med så många plus här redan :)

Grattis till alla som plussat å jag håller tummarna för er andra att ni får plus snart :)

Jag kikar in här emellanåt å kollar hur de får för er.

• sweetcandy
    tuggummigirl skrev 2015-03-07 07:43:32 följande:

Nu går de inte å ta miste längre. Mycket tydligare streck :) nu e gubben nöjd när han verkligen kan se strecken ordentligt.

phpHt93d476672.jpg

Grattis :) det där är verkligen tydligt
  • sweetcandy
    Himla02 skrev 2015-03-06 23:02:24 följande:

Åh ja jag vet hur det är!! Galet jobbigt! :)

Du får testa lite då och då och se om det blir nått :)
  • tuggummigirl

Tack! Ja det gör det verkligen nu. :)

sweetcandy skrev 2015-03-07 07:54:26 följande:

Grattis :) det där är verkligen tydligt

• sweetheart80
    tuggummigirl skrev 2015-03-07 07:43:32 följande:

Stort grattis. Ja nu är det absolut inga tvivel :)
Svar på tråden BIM Mars 2015