Didriksons overall 1,5 åring - 80 eller 90?
Hej! HJÄLP!
Vilken storlek har ni eller skulle ni ha köpt?
en 1.5 åring
Didriksons 80 eller 90?
Hej! HJÄLP!
Vilken storlek har ni eller skulle ni ha köpt?
en 1.5 åring
Didriksons 80 eller 90?
Det beror väl på hur stort ditt barn är, längd och vikt. Men min son som är 16 mån snart har strl 80, och den är snarare för stor än för liten, dessutom går det ju att utöka storleken på overallen också.
beror ju på hur lång 1,5 åringen är?!
Didriksson är ju ganska stora i stl - är det tänkt att du ska köpa nu inför nästa vinter? då hade jag nog tagit stl 90 - så den håller hela säsongen!
80, tveklöst. Deras storlekar ska räcka upp till nästa längd i de små storlekarna så är inte ditt barn runt 90 cm så kommer han/hon att drunkna i 90.
80, tveklöst. Deras storlekar ska räcka upp till nästa längd i de små storlekarna så är inte ditt barn runt 90 cm så kommer han/hon att drunkna i 90.
Ja, barnet ligger i magen så jag vet inte hur lång h*n är ;) ha ha
Jag köper nu på REA till framtiden nämligen, var så bra pris!
Så jag vill mest se vilka svar jag får flest av! 80 ell 90 på didriksons på en 1.5 åring.
Min 1 åring har 80
Min 2 åring 90
Men jag har ganska stora barn
Ja, barnet ligger i magen så jag vet inte hur lång h*n är ;) ha ha
Jag köper nu på REA till framtiden nämligen, var så bra pris!
Så jag vill mest se vilka svar jag får flest av! 80 ell 90 på didriksons på en 1.5 åring.
Just overaller skall ju helst inte vara alltför stora. Barnet ska ju kunna röra sig smidigt.
Mitt barn var 86 cm lång vid 18 månaders ålder. Jag hade förmodligen valt en overall i strl 90, då nästa strl hade varit (minst) hela 14 cm för stor.
Nu är min knodd fyra år och 107 cm lång. I år valde vi en overall från Reima i strl 110. Den sitter perfekt.
Just overaller skall ju helst inte vara alltför stora. Barnet ska ju kunna röra sig smidigt.
Mitt barn var 86 cm lång vid 18 månaders ålder. Jag hade förmodligen valt en overall i strl 90, då nästa strl hade varit (minst) hela 14 cm för stor.
Nu är min knodd fyra år och 107 cm lång. I år valde vi en overall från Reima i strl 110. Den sitter perfekt.