Ni som är duktiga på att gissa kön, vad kan detta vara??
Vecka 18+3, RUL idag och nu är jag lite nyfiken på vad ni tror att det kan vara för kön?
Vecka 18+3, RUL idag och nu är jag lite nyfiken på vad ni tror att det kan vara för kön?
Gissar på pojke eller flicka
Könet syns ju inte- det är en hand som sticker upp lite bakom knävecket. Det är sannolikt en han eller en hon, eller möjligen en hen.
Hm, nä alltså, det ser ju jag också, att könet inte syns alltså. Tänkte mera att det finns folk här på forumet som har koll på NUB-theory och sånt.
Eftersom huvudet inte är i profil så är det svårt att att se något enligt skallteorin med tyvärr :(
Eftersom huvudet inte är i profil så är det svårt att att se något enligt skallteorin med tyvärr :(
Hm, nä alltså, det ser ju jag också, att könet inte syns alltså. Tänkte mera att det finns folk här på forumet som har koll på NUB-theory och sånt.
Haha, ok, jag ger mig. Men jag är så sjukt nyfiken att jag spricker snart! BM ville inte säga, eller rättare sagt vi vågade inte fråga för man vill ju inte verka som att man tycker att kön är det mest intressanta vid RUL. Dock råkade hon säga "han" en gång, men det behöver väl inte betyda nånting.
Tror flicka! Ser inget mellan benen....
Att du inte ser nåt mellan benen beror på att barnets bak är tryckt mot livmoderväggen och att könet därför inte syns. Skulle absolut kunna finnas både pung och snopp där, eller snippa, det skulle ändå inte synas eftersom platsen könet är placerat inte syns på bilden.