• Boll86

Ni som är duktiga på att gissa kön, vad kan detta vara??

Vecka 18+3, RUL idag och nu är jag lite nyfiken på vad ni tror att det kan vara för kön?

• Svar på tråden Ni som är duktiga på att gissa kön, vad kan detta vara??
  • Morkullan

Könet syns ju inte- det är en hand som sticker upp lite bakom knävecket. Det är sannolikt en han eller en hon, eller möjligen en hen. 

• Boll86

Hm, nä alltså, det ser ju jag också, att könet inte syns alltså. Tänkte mera att det finns folk här på forumet som har koll på NUB-theory och sånt.

• mikipiki

Eftersom huvudet inte är i profil så är det svårt att att se något enligt skallteorin med tyvärr :(

• Anonym (hej)
    mikipiki skrev 2015-02-10 17:34:11 följande:

Eftersom huvudet inte är i profil så är det svårt att att se något enligt skallteorin med tyvärr :(

Håller med, har du någon annan bild?
  • Minza83
    Boll86 skrev 2015-02-10 14:19:16 följande:

Hm, nä alltså, det ser ju jag också, att könet inte syns alltså. Tänkte mera att det finns folk här på forumet som har koll på NUB-theory och sånt.

Finns ingen nub i v 18, den teorin använder man i v 12-14 ungefär ;)
  • Boll86

Haha, ok, jag ger mig. Men jag är så sjukt nyfiken att jag spricker snart! BM ville inte säga, eller rättare sagt vi vågade inte fråga för man vill ju inte verka som att man tycker att kön är det mest intressanta vid RUL. Dock råkade hon säga "han" en gång, men det behöver väl inte betyda nånting.

• Hanks
    gumman 1 skrev 2015-02-11 08:50:06 följande:

Tror flicka! Ser inget mellan benen....

Ja det låter som en beskrivning på en flicka :D
  • Morkullan
    gumman 1 skrev 2015-02-11 08:50:06 följande:

Tror flicka! Ser inget mellan benen....

Att du inte ser nåt mellan benen beror på att barnets bak är tryckt mot livmoderväggen och att könet därför inte syns. Skulle absolut kunna finnas både pung och snopp där, eller snippa, det skulle ändå inte synas eftersom platsen könet är placerat inte syns på bilden.
  • gumman 1
    Morkullan skrev 2015-02-11 10:57:07 följande:

Att du inte ser nåt mellan benen beror på att barnets bak är tryckt mot livmoderväggen och att könet därför inte syns. Skulle absolut kunna finnas både pung och snopp där, eller snippa, det skulle ändå inte synas eftersom platsen könet är placerat inte syns på bilden.

Bilden kan tolkas på flera sätt. Jag tycker mig se flera vinklingar på barnet. På ett sätt ser jag båda benen som sticker upp. Sedan har den en hand mellan båda benen, ovanför knävecket. Att jag ev ser ett ben sträckt högst upp i bilden pga de vita stråken som är tecken på benmassa. Men det kan vara som du säger att du bara ser ena höften och benet. Spännande är det, Att inte riktigt veta.
Svar på tråden Ni som är duktiga på att gissa kön, vad kan detta vara??