• Mamori

Varför klär hon sig så jävla utmanande?

Men hon kanske klär upp sig för att hon vill att din bror ska tycka att hon är snygg...?

• Mamori
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-10 15:12:17 följande:

Men jag menar bara att det är väldigt mycket hud, visa upp sig. Klart man får klä sig hur man vill men jag undrar ju bara? Varför skulle jag ha en dålig självkänsla för att jag inte vill att min framtida tjej visar upp sig så mycket för andra?

Ja men varje gång man ska ut? När han inte ens är med varje gång?
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-10 15:08:04 följande:

Vad heter din bror? 

Adam, hurså?

Med "ska ut" menar du gå ut på krogen typ eller? Klart att man klär upp sig då, det gör ju alla, förhållande eller ej. Man skulle nog få konstiga blickar om man satt i mysbyxor och raggsockar på krogen...

Elle rmenar du varje gång hon går ut som tex om hon ska till affären? Hon tycker antagligen om att se bra ut och inte att det är så jobbigt att fixa till sig. Vem vet, kanske hon träffar din bror på affären?

Jag var med en gång om att stöta på min nya pojkvän av en slump när jag var och storhandlade och hade risigt hår, inget smink och fulkläder. Kändes inte alls kul. Efter det så klär jag mig alltid okej och fixar till mig om jag ska gå utanför dörren. Så lång tid tar det inte.
Svar på tråden Varför klär hon sig så jävla utmanande?