Min man slår våra barn, i uppfostringsayfte(enligt han)
min man har ett väldigt stort problem och det är att han inte kan kontrollera sitt humör! Jag är så frustrerad över detta att jag är sönder stressad och mår skit! Min man smäller till dem små på rumpan och blir förbannad för minsta Lilla grej. Har dem kissat i sängen blir han tokig och smäller till dem utan att tänka till innan! Jag är så jävla arg för han har lovat att sluta med detta flera gånger. Sist pratade vi om det och han fick dåligt samvete och sa att han aldrig ska göra det igen, jag sa till honom att jag flyttar med barnen annars, det hände igår igen, för att min dotter var arg över täcket hon hade, hon ville ha en annan hon bråkade och trotsade om en massa saker så som småbarn gör, då smällde han till henne på rumpan/låret bara ca 1 tim innan det slog han min son på rumpan för att han hade kissat i sängen när han spelade på ipaden. Han säger att han gör det för att uppfostra dem!! Efter allt prat om att jag sticker iväg med barne. Så fortsätter han!!! Jg blir också arg på barnen men jg skulle aldrig slå dem! Nu har jag blivit en sådan kvinna som lever ihop med en man som slår mina barn, jag som alltid haft stark åsikt om barnaga!!! Nu sitter jag i skiten! Han älskar sina barn men han kan inte kontrollera sina känslor/humör! Finns det hjälp att få eller är det enda rätta att lämna honom? Jag har ingenstans att ta vägen, vart ska man fly lixom!! Kanske han ändrar sig om jag tar med barnen under en period så han inser att det är allvar? I hans kultur/hemland uppfostrar man barnen så, han har själv blivit smiskat på rumpan m.m och han ser inget fel på det! Jag gör dock det och jg vill inte att mina barne ska växa upp på det sättet!
Vad ska jg ta mig till?