• Anonym (ok?)

Ok att öppna garderobsdörrar på visning?

Är det okej att öppna garderobsdörrar (på fasta garderober), köksluckor och kyl när man är på visning av lägenhet?

• Svar på tråden Ok att öppna garderobsdörrar på visning?
  • sextiotalist

Det tycker jag inte. De som säljer ska väl inte behöva blotta hela sitt liv

• Presidentens son

En gång när jag var på visning så la jag mig på deras säng. Mäklaren skrek på mig.

Pengar växer på träd
  • sextiotalist
    Presidentens son skrev 2015-02-12 09:14:51 följande:

En gång när jag var på visning så la jag mig på deras säng. Mäklaren skrek på mig.

Förstår jag, saknar man såpass så mycket hyfs så
  • Anonym (ouch)

Jag kan själv tycka att det är ett intrång med garderobsdörrar men kök absolut.
    En del kök är ju hela och i bra kvalité även om färgerna är gräsliga. Att bara måla om är betydligt billigare än att byta kök och iaf för mig påverkar det vad jag är villig att ge för ett hus så jag kollar absolut.

Garderober... Ja det har hänt en gång att jag har öppnat i syfte att känna efter hur stabila de var (platsbyggda men såg jäkligt skrangliga ut). Förvisso fanns inget alls i garderoben utom ett par skor men det visste jag ju inte innan.

• Anonym (ja)

Ja jag tycker man får kika in i garderob, köksluckor Som kommer bli kvar vid flytt. De är ju olika djup i många och jag t ex. Som äger för mycket porslin och kläder skulle vilja se att allt kan få plats. Rota inte okej men öppna och stänga för att kika lite fort ska väll för fan inte vara några problem

• Anonym (Det är OK)

Jag tycker att det är okej, man behöver inte öppna varenda en, men man vill väl se vad det är för skick inne i skåpen (kan t ex vara nya skåpsluckor men förfallna skåp/mögel osv.. Och vilken typ av hyllor det är, t ex i köket om det är ett hörnskåp så vill man se om det är fasta hyllor eller såndär snurra. 
    Garderober vill man ju veta om det finns både stång och hyllplan!

• Mrs Moneybags

Jag hoppas inte det, för jag har visning nästa vecka och har massor med grejer undanstoppat i garderoberna eftersom det måste vara så sablans undanplockat på visningar. 

Men det mest den som tittar som får problem med att stoppa tillbaka allt

• Anonym (n)

Ett måste. Viktigt att veta storlek o inredning inuti.

• Presidentens son
    sextiotalist skrev 2015-02-12 09:16:21 följande:

Förstår jag, saknar man såpass så mycket hyfs så

Jag vet. Skulle du också skrika på mig om det var din säng eller om dj var mäklare och såg mig göra så?
    Pengar växer på träd
  • Dixie
    Anonym (ok?) skrev 2015-02-12 09:09:17 följande:

Är det okej att öppna garderobsdörrar (på fasta garderober), köksluckor och kyl när man är på visning av lägenhet?

Ja, det tillhör ju den fasta inredningen och ingår i köpet - så visst är det ok att öppna och titta hur en garderob ser ut tex! 
Svar på tråden Ok att öppna garderobsdörrar på visning?