• Anonym (Stalker)

Kille aktiv på badoo ska jag fråga honom?

Jag har under en ganska lång tid skrivit med en kille. Det har varit väldigt intensivt i perioder. Vi har svårt att träffas pga att det skiljer 100 mil mellan oss. Vi är egentligen överens om att det bästa vore att vi gick vidare utan varandra men ingen av oss kan släppa taget.

Nu har jag upptäckt att han är aktiv på badoo. Det har han inte varit innan. Ska jag fråga honom hur han tänker med det? Vi har ju inte lovat varandra något men samtidigt är han som vanligt med mig. Skriver mycket skickat bilder osv. Jag blir helt förvirrad.

• Svar på tråden Kille aktiv på badoo ska jag fråga honom?
  • Anonym (m)

jag tror att eftersom det är 100 mil mellan er så ser han sig om och hoppas möta nån på lite närmare håll. Helt logiskt och så skulle nog de flesta göra. Jag tycker inte du ska fråga honom. det ni är, är brevvänner och inget annat

• Fjäril kär

förlåt en tyken fråga men hur vet du att han är på Badoo om inte du själv är där? 

• Anonym (Stalker)
    Fjäril kär skrev 2015-02-12 17:40:45 följande:

förlåt en tyken fråga men hur vet du att han är på Badoo om inte du själv är där? 

Kan man undra ;) jag googlade hans namn och det kom upp att han finns på badoo. Då gick jag med för att kolla :)
  • Anonym (Stalker)
    Anonym (m) skrev 2015-02-12 17:31:25 följande:

jag tror att eftersom det är 100 mil mellan er så ser han sig om och hoppas möta nån på lite närmare håll. Helt logiskt och så skulle nog de flesta göra. Jag tycker inte du ska fråga honom. det ni är, är brevvänner och inget annat

Tack för svaret. Rent logiskt tänker jag att du har rätt men sen när vi skriver är jag då sugen på att fråga ändå. Får försöka hålla i mig :)
  • Anonym (betydelse)

Jag har 2 vänner som är tillsammans där båda är aktiva på badoo. Det är ju liksom ingen " ren" dejtingsajt utan man kan ju även finna vänner där. Värre är väl att vara typ aktiv på Happypancake ?

Eller får man inte alls chatta och skaffa vänner ens om man är tillsammans med någon?

Däremot är det ju fult om man anger sig som singel om man inte är det.....

• Anonym (Filttofflan)

Ni bor 100 mil ifrån varandra och har redan konstaterat att det blir inte ni , han är singel precis som du och vill träffa någon att leva sitt liv med.  Han reggade sig på Badoo.   Problem solved.      Vad finns det att fråga om? 

Tycka om någon kan man väl göra ändå.  Det är inget brottsligt att vara kärvänlig mot någon bara för att man letar en livskamrat. 

Är det så att du har starka känslor för honom och vill ge det ett försök så för guds skull säg det då!    Det finns folk som flyttat på andra sidan jorden till sin kärlek så vad är problemet med att "inte kunna träffas" ? 

• Fjäril kär
    Anonym (Stalker) skrev 2015-02-12 17:44:35 följande:
    Kan man undra ;) jag googlade hans namn och det kom upp att han finns på badoo. Då gick jag med för att kolla :)
    så det är okej för dig att finnas på badoo men inte när det gäller honom? Obestämd
  • Anonym (Stalker)
    Fjäril kär skrev 2015-02-12 17:53:48 följande:

så det är okej för dig att finnas på badoo men inte när det gäller honom? 

Jag är under falskt namn, har inga bilder och gör inget annat än att kolla när han är inloggad. Har inte tagit kontakt med någon och ingen har tagit kontakt med mig. Är en typisk sån som badoo inte gillar (falsk profil).
  • Anonym (V)
    Anonym (Stalker) skrev 2015-02-12 17:58:23 följande:
    Jag är under falskt namn, har inga bilder och gör inget annat än att kolla när han är inloggad. Har inte tagit kontakt med någon och ingen har tagit kontakt med mig. Är en typisk sån som badoo inte gillar (falsk profil).
    Vad har du egentligen med att göra att han är medlem där?!
  • Anonym (Filttofflan)

Anser du dig vara singel?  Eller tycker du på något sätt att du o den här killen har en relation ? 

Svar på tråden Kille aktiv på badoo ska jag fråga honom?