• willenator

Tips för smalare vader, snälla!

Hej, Har just upptäckt att mina vader har blivit väldigt stora och tjocka. Det är Just vaderna växer och blir större jämfort med andra delar av kroppen, till exempel låren och rumpan. När jag tar på mig mina byxor så är de väldigt tajta på vad-delen och smalare på låren och rumpan.Om jag däremot skulle ha större storlek så är de väldigt stora vid midjan.
    Då undrar jag om ni har några tips på hur man kan minska sina vader?
    Snälla seriösa tips! 
    Jag är en kille förresten.

TACK PÅ FÖRHAND!

• Svar på tråden Tips för smalare vader, snälla!
  • blomman 2

Hm..låter lite märkligt att dina vader har ökat i omfång men inte resten av kroppen...kan det vara så att du har fått kraftigare vadmuskeln pga träning? Varit aktiv med vintersporter som påverkat muskulaturen? Att punktträna fungerar inte...tyvärr.

• willenator

Har tränat styrketräning en hel del men inte så att jag bara har tränat vad-muskeln. Jag har tränat alla delar av kroppen regelbunden. Dessutom så tycker jag inte att det beror på träning. Jag vet inte men det måste bero på någonting annat.

• Ful Anka

Samma här. Beror antagligen på genetiska anlag och sättet att gå på.

This is my life and I don't care
  • Engstrom

Köp byxor i vidare modell, typ raka ben istället för slimmade hela vägen. Du har väl fått vadmuskler, vill du inte sluta träna så får du leva med dem. Det krävs inte så mycket för att vaderna ska kännas enorma när man försöker trycka ner dem i ett par skinny-jeans. 
    Själv har jag knappt tränat alls i mitt liv, men rör mig en del ute i naturen och har goda gener som bygger muskler av ingenting. Sedan puberteten har mina vader varit enorma, smala byxben har jag aldrig kunnat ha. Hela jag är rätt "vältränad" så, men det syns ju mest på vaderna där det inte är lika mycket underhudsfett och lika stora "marginaler" på kläderna. 

Det är bara att acceptera, ta det som ett tecken på att träningen funkar bara :) 

Jag är tjej förresten, och "borde" vara himla nätt och finlemmad, haha.

Svar på tråden Tips för smalare vader, snälla!