Hur ser ert förspel ut?
Förspel kan ju variera lite från gång till gång, men jag tror att de flesta har något slags mönster de brukar utgå ifrån. Hur ser förspelet ut med din sexpartner? Är du nöjd med förspelet eller hade du velat att det såg annorlunda ut? Jag är kvinna, 23, jämngammal partner, och för mig ser det ut såhär:
1. Vi kysser och smeker varandra över i stort sett hela kroppen(mest nacke, genom hår, rygg och axlar)
2. Jag suger/slickar/kysser honom över bröstet och på bröstvårtorna.
3. Jag arbetar mig ner mot hans skrev och suger sedan av honom i 5-10 min.
4. Jag återgår till att ligga över honom eller vid sidan av honom och kysser över bröstet igen lite kort.
5. Vi kysser varandra och sedan blir det penetration i ridning eller missionären.
Som ni ser så är det ju bara han som får förspel och jag som ger förspel. Vi har försökt att lära honom att stimulera mig med handen men så fort det inte funkar eller jag bett honom göra på ett annat sätt så blir han frustrerad och avtänd igen och allt är förstört, så man vågar liksom inte be om det längre. Detta resulterar i att jag aldrig är helt redo för penetration, men vi gör det ändå för att vi vill. Ibland kommer jag igång under själva penetrationen och kan till och med få orgasm, men har alltid ont efteråt.
Så, inspirarion och/eller liknande erfarenheter välkomnas!