• Anonym (Dolly)

Hur ser ert förspel ut?

Förspel kan ju variera lite från gång till gång, men jag tror att de flesta har något slags mönster de brukar utgå ifrån. Hur ser förspelet ut med din sexpartner? Är du nöjd med förspelet eller hade du velat att det såg annorlunda ut? Jag är kvinna, 23, jämngammal partner, och för mig ser det ut såhär:

1. Vi kysser och smeker varandra över i stort sett hela kroppen(mest nacke, genom hår, rygg och axlar)

2. Jag suger/slickar/kysser honom över bröstet och på bröstvårtorna.

3. Jag arbetar mig ner mot hans skrev och suger sedan av honom i 5-10 min.

4. Jag återgår till att ligga över honom eller vid sidan av honom och kysser över bröstet igen lite kort.

5. Vi kysser varandra och sedan blir det penetration i ridning eller missionären.

Som ni ser så är det ju bara han som får förspel och jag som ger förspel. Vi har försökt att lära honom att stimulera mig med handen men så fort det inte funkar eller jag bett honom göra på ett annat sätt så blir han frustrerad och avtänd igen och allt är förstört, så man vågar liksom inte be om det längre. Detta resulterar i att jag aldrig är helt redo för penetration, men vi gör det ändå för att vi vill. Ibland kommer jag igång under själva penetrationen och kan till och med få orgasm, men har alltid ont efteråt.

Så, inspirarion och/eller liknande erfarenheter välkomnas!

• Svar på tråden Hur ser ert förspel ut?
  • Kolibri12

Jag skulle tröttna rätt snabbt med det upplägget. En man som inte är genuint intresserad av att ge mig något skulle jag tappa lusten till. Jag antar att han inte vill ge oralsex eftersom du inte nämnt det?

• Anonym (4Play)

Frustrerande för dig! :( Tycker din kille borde bättra sig på att lyssna på konstruktiv krititk. Liksom herregud,  jag njuter av att se tjejen njuta! :D

1 Vi använder blickarna hamna i säng, kyssande på det

2 Kysser varandra på bröst, nacke och smeker varandra. Kanske biter lite löst i ena öronsnibben ;)

3 Efter och under sisådär 20 min kyssande, tar vi sakta av varandras kläder till bara underkläderna

4 Fortsätter kyssa med tunga. Smeker henne på klittan och vi ligger i bara underkläderna. Hjärtat slår tusen volter varje gång jag tar av henne trosorna eller behån Drömmer

5 Sen fortsätter vi så, nakna. Nästan teasar varandra tills jag är så hård att jag spricker och hon så våt att det rinner som en floodgate. Ingen av oss kan stå ut så särskilt länge tills vi är igång ;) 

• danne69

kvinnan suger av nej smeker pungen med handen medan jag slickar henne i en 69 hon greppar tag med kuken med handen medan jag slickar henne låter tungan nudda vid clittan

• danne69

kvinnan suger av nej smeker pungen med handen medan jag slickar henne i en 69 hon greppar tag med kuken med handen medan jag slickar henne låter tungan nudda vid clittan

• danne69

• danne69

jag brukar ligga pårygg med kvinnan övert i en 69a hon sugermin hårda kuk medan jag slickar fittan penslar med tungan över clittan hon greppar tag runt kuken med handen det är skönt

• Anonym (Dolly)
    Kolibri12 skrev 2015-02-15 09:36:32 följande:

Jag skulle tröttna rätt snabbt med det upplägget. En man som inte är genuint intresserad av att ge mig något skulle jag tappa lusten till. Jag antar att han inte vill ge oralsex eftersom du inte nämnt det?

Han tycker inte om att ge oralsex så mycket nej, men det gör inte mig så mycket, för jag har aldrig tyckt om att få heller. Vet inte om det berott på att vi gjort fel eller om jag bara inte gillar det.

Vi har bara varit tillsammans i knappt två år, och i början verkade han ha lite allmäna problem med närhet, så jag tänker att jag får ge det lite tid :-/
  • Kolibri12
    Anonym (Dolly) skrev 2015-02-15 09:58:50 följande:
    Han tycker inte om att ge oralsex så mycket nej, men det gör inte mig så mycket, för jag har aldrig tyckt om att få heller. Vet inte om det berott på att vi gjort fel eller om jag bara inte gillar det.

Vi har bara varit tillsammans i knappt två år, och i början verkade han ha lite allmäna problem med närhet, så jag tänker att jag får ge det lite tid :-/
    Så länge du är nöjd och han också är ju allt bra.
  • Anonym (Mia)

Vi gillar att bada eller duscha ihop, så ofta börjar förspelet där. Han smeker mina bröst, suger på bröstvårtorna, kysser mig i nacken och efter att tag vandrar hans hand neråt... Jag smeker hans kropp, runkar honom och kysser honom. Verkar trist att din kille inte får igång dig med förspel, vill han inte att du ska bli kåt?

• Anonym (fyll i)

Börjar alltid med att jag smeker henne, överkropp rygg och rumpa. Sen smyger jag handen mot ljumskarna, får jag positivt gensvar fortsätter jag. Jag smeker först utanpå och sen innanför. Ofta i kombination med att jag berättar om något trevligt minne eller fantasi som tänder henne. Ibland runkar hon mig. Ibland runkar jag min kuk vid hennes ansikte medan hon smeker sig själv. Hon vill alltid att jag ligger och glider i skåran och stöter mot klittan så hon är nära innan jag kommer in i henne. Hon gillar inte att ge oralt och har sällan tålamod att få heller. Hon föredrar alltid missionären, eftersom hon tycker att andra ställningar är för fysiskt jobbiga.

Svar på tråden Hur ser ert förspel ut?