• Quexet

En flickvänstråd till...

Kan ju inte vara sämre än alla andra, så här kommer en till egotråd. Drömmer

Jag är 30+ ca 170cm med ungefär 10-15kgs övervikt.
    Råttfärgat ganska tråkigt hår.
    Väldigt stor rumpa, små tuttar o lite för mycket mage o lår.
    Tre barn.
    Sminkar mig väldigt sällan, men om jag gör det tar det en evighet så jag kommer ofta försent till fester.
    HATAR att shoppa, framförallt kläder.
    Älskar att titta på sport, gärna högljutt.
    Har jättedålig humor, så jag skrattar åt även dom sämsta skämten.
    Älskar att diskutera stort o smått.
    Brukar vara brutalärlig vilket inte alltid går hem.
    Går inte att vara i närheten av om jag är hungrig, finns risk att jag antingen skäller ut dig eller biter dig! Flört
    Kan vara långsint om någon jag verkligen bryr mig om sårar mig.
    Sätter oftast min familj före min partner.
    Kan lova att min partner ska hjälpa till med något utan att kolla att det är okej med partnern.
    Är sjukt dålig på att uppskatta min partner, men förväntar mig att han ALLTID ska uppskatta o förstå mig.
    Är sjukt slarvig o glömsk.
    Jättelat.
    Kan bli sur om partnern "inte förstod" att jag var jättesugen på choklad, så även om jag sa att han absolut inte fick köpa någon när han var o handlade borde han självklart förstått att jag egentligen ville ha den där j*kla chokladen. 
    Tar väldigt stor plats efter ett par glas vin.
    Älskar god mat.
    Jobbar nog lite för mycket, tar även med mig jobbet hem, både psykiskt o fysiskt.
    Blir irriterad på dumma människor o kan då bli elak med "snygga pikar", samma sak med slemmiga killar (även ett par tjejer) som inte ger sig efter ett snällt nej.

Har säkert glömt något, men det är bara att fråga! Cool

• Svar på tråden En flickvänstråd till...
  • Beverly Marsh
    Pillare skrev 2015-02-16 18:17:36 följande:
    Ja, men jag tänkte mer på er som Thelma & Louise fast mycket mer våldsamma. :-P smile5.gif

Men ja, ni är både fina och trevliga. Har varit mot mig i alla fall. smile1.gif
    Quexet skrev 2015-02-16 18:20:10 följande:
    Hahaha, varför skulle vi vara våldsamma??! 

Det är jag alldeles för lat för! Flört
    Ja jag ser inte heller något om att vi är våldsamma Tungan ute Möjligtvis att man kan få en smäll på stjärten om man är dum! (eller snäll) Flört

• Quexet
    Beverly Marsh skrev 2015-02-16 18:24:35 följande:
    Quexet skrev 2015-02-16 18:20:10 följande:
    Hahaha, varför skulle vi vara våldsamma??! 

Det är jag alldeles för lat för! Flört
    Ja jag ser inte heller något om att vi är våldsamma Tungan ute Möjligtvis att man kan få en smäll på stjärten om man är dum! (eller snäll) Flört

• Pillare
    Beverly Marsh skrev 2015-02-16 18:24:35 följande:

Ja jag ser inte heller något om att vi är våldsamma Möjligtvis att man kan få en smäll på stjärten om man är dum! (eller snäll)

Vad är jag då? lol
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 18:37:04 följande:
    Vad är jag då? lol
    Det vet vi ju inte än... Köper du chokladen fast du inte får? Tungan ute
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-02-16 18:49:34 följande:

Det vet vi ju inte än... Köper du chokladen fast du inte får? 

Visst gör jag det. Hur annars kan man hantera kvinnor om inte med choklad och vin?
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 18:53:51 följande:
    Visst gör jag det. Hur annars kan man hantera kvinnor om inte med choklad och vin?
    Vågar du köpa chokladen fast jag har sagt att du absolut inte ska??! Förvånad 

Vin är alltid välkommet Skål Flört
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-02-16 18:55:57 följande:

Vågar du köpa chokladen fast jag har sagt att du absolut inte ska??!  

Vin är alltid välkommet  

Varför inte? Fattar inte problemet. Jag gillar choklad, visst, men inte beroende. Kan köpa till nån annan utan att vilja ha själv.
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 18:57:16 följande:
    Varför inte? Fattar inte problemet. Jag gillar choklad, visst, men inte beroende. Kan köpa till nån annan utan att vilja ha själv.
    Hahaha, klart du inte förstår... Du är ju kille! Flört Det är en lose-lose situation för killar i det läget! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-02-16 19:04:02 följande:

Hahaha, klart du inte förstår... Du är ju kille!  Det är en lose-lose situation för killar i det läget! 

Allt som har med er att göra är lose-lose för oss.

Så, vad är ditt/ert beslut?
  • Quexet
    Beverly Marsh skrev 2015-02-16 18:06:43 följande:
    Det här

"170cm med ungefär 10-15kgs övervikt.
    Råttfärgat ganska tråkigt hår.
    Väldigt stor rumpa, små tuttar o lite för mycket mage o lår.
    Tre barn.
    Sminkar mig väldigt sällan, men om jag gör det tar det en evighet så jag kommer ofta försent till fester.
    HATAR att shoppa, framförallt kläder.
    Älskar att titta på sport, gärna högljutt."

Stämmer inte in på mig. Och inte heller "ta med jobbet hem" Men resten känner jag verkligen igen mig i Skrattande
    Låter som en skön brud Flört
    Tack det samma! Solig
Svar på tråden En flickvänstråd till...