Anonym (Också) skrev 2015-02-17 08:27:08 följande:
Vet du vad? Det är precis sådana som du som saknar empati och som sitter på höga hästar som nästan aldrig har något att tillföra.
Det enda ni tillför är att sparka på dom som ligger samt ge det svåra rådet som
FLYTTA. Ganska ointelligent.
Men man kan väll inte vara intelligentare då man kan dra slutsatser om en person ifrån lite text.
Du skriver som att du känner mig och min familj. Det gör du inte. Du klankar ner och är riktigt elak. Jag har aldrig tvingat dig att svara på mina inlägg.
Du får tycka som du vill o vår familj som vi vill.
Vem är du att summera o tro dig veta hur vi har det?
Att folk svarar efter deras livserfarenhet är inget konstigt på ett forum men att hoppa på någon/några rent personligt pga att dom har andra erfarenheter och andra problem i livet är rent påhopp.
Om du är lite normal så kanske du kan strunta i att läsa det jag skriver då du verkar må väldigt dåligt av det.
Jag har inte överhuvudtaget gett ett råd om att flytta. Och jag känner inte dig och din familj mer än du själv har skrivit i den här tråden och i den som jag länkade till och frågade om den var din. Allt jag påpekade var att det blir ganska fånigt att flagga för alla möjliga problem, inklusive åtgången av toapapper, när det precis lika gärna går att se på saken ur en mer positiv synvinkel. Särskilt dumt blir det ju att lyfta ett problem och kalla det vanligt förekommande när du själv sitter i exakt motsats sits, om man ska tro det du skrivit.
Jag sparkar inte på folk som ligger ner. Ligger du ner? Jag får inte klart för mig om du tycker att ni har problem eller inte. Du skriver rörigt trots mycket luft mellan raderna.
Jag mår inte dåligt av det du skriver, om något så är det väl svårt att få rätsida på vad du menar. Men det beror nog på som du säger, min bristande intelligens. Skulle vi jämföra utbildningar och arbete och andra parametrar för vad man skulle kunna tycka vore intressanta fynd för intelligens så kommer jag säkert till korta i den jämförelsen.