Påven Johanna skrev 2015-02-19 18:51:16 följande:
Ja, det är ju konstigt åt andra hållet tycker jag. Vad har du gjort under alla dessa år då?
Skulle det vara mellanslag mellan Super och pappa i ditt nick kanske? För det nick du har nu lever du väl ändå inte upp till om du lämnade över allt det där rörande din dotter till din nya kvinna?
Anonym (,,,) skrev 2015-02-19 18:34:39 följande:
Haha tror du ja. 100% av alla bonusmorsor jag frågat skulle aldrig göra om det..
Jag älskar i alla fall mina bonusbarn högt.

Så du menar att det jag rabblade upp, är allt som finns i ett barns liv?
Du är ju bara för mycket.
Min dotter är även min bästa vän. Hon kommer även till mig med frågor och råd. Även jag går på bio med henne.
När hon var liten var det endast min sambo som fick natta henne. Pyssel var aldrig min starka sida och dottern märkte snabbt hur kass och tråkig jag var på det, jämfört med sambon.
Jag har lärt dottern att tvätta, städa, laga mat - framförallt, meka med bilar, byta slang på cykeln, jag har övningskört med henne på vår privata väg, hon har hängt med bakpå motorcykeln i snitt en gång i veckan sedan flera, flera, flera år tillbaka. Vi brukar tävla i dart, biljard, jag byggde kojor i skogen med henne då hon var liten, osv, osv, osv.