• Miss P

Blev helt chockad av hans beteende

Hejsan alla pappor!!
    Jag har en fråga till er??? Har ni någon gång smakat på bröstmjölk? Min sambo vill smaka på det och jag har sagt ja till det. Men sättet han ville smaka på det var inte okej... Det är att han ville dricka direkt från bröstet... Det sa jag bestämt nej till... Men så häromdagen när jag skulle byta bröst så kände jag hur min sambos mun var på mitt bröst och sög ut mjölk ur mitt bröst... Detta kändes inte alls okej... Jag frågade honom efteråt varför han gjorde så... Då fick jag till svar att han ville smaka det direkt från bröstet med en gång... Jag tyckte att detta var ett sjukligt beteende... eller vad säger ni som läser tråden???

Tack för era svar!!!

• Svar på tråden Blev helt chockad av hans beteende
  • Anonym (Övergrepp)

Jag skulle skita i min mans eventuella fetischer eller så, utan bara bli jäkligt superförbannad över att han gjorde det mot min vilja. Jag ser det som ett övergrepp. Sådana män är rent utsagt vidriga. Varför gjorde han det efter att du sagt nej, undrar jag? Respekterar han dig överhuvudtaget? Om du säger nej till sex, "stoppar" han in kuken när du sover och inte märker något eller? Kör in kuken i munnen på dig efter att du har sagt nej till oralsex? Håller i dig och tafsar dig på rumpan eller brösten efter att du har försökt undkomma honom genom att neka till det? Din kropp är din, han har inte rätt att ta för sig bara för att han vill. Usch. Jag hade nog omvärderat en relation med en sådan man, om han inte var riktigt ångerfull och insåg vad han hade gjort.

• Threezool

Kanske inte det vanligaste men det händer att vissa tycker om eller tänker på att bli ammade även i vuxen ålder. Ligger troligen kvar sedan man var liten att man känner trygghet och närhet från att bli ammad och att man då kan uppleva detta även i vuxen ålder.

Ingen skadas av det så länge båda är med på det såklart så ser inget fel med det heller, men visst kan det kännas konstigt när det bara kommer upp plötsligt på tal.

• Threezool
    Anonym (Övergrepp) skrev 2015-02-16 09:40:51 följande:

Jag skulle skita i min mans eventuella fetischer eller så, utan bara bli jäkligt superförbannad över att han gjorde det mot min vilja. Jag ser det som ett övergrepp. Sådana män är rent utsagt vidriga. Varför gjorde han det efter att du sagt nej, undrar jag? Respekterar han dig överhuvudtaget? Om du säger nej till sex, "stoppar" han in kuken när du sover och inte märker något eller? Kör in kuken i munnen på dig efter att du har sagt nej till oralsex? Håller i dig och tafsar dig på rumpan eller brösten efter att du har försökt undkomma honom genom att neka till det? Din kropp är din, han har inte rätt att ta för sig bara för att han vill. Usch. Jag hade nog omvärderat en relation med en sådan man, om han inte var riktigt ångerfull och insåg vad han hade gjort.

Drar du inte i allt för stora växlar nu? Hade du reagerat på samma sätt om han pussade dig på halsen eller smekte dig över ryggen?

Visst det kanske inte är riktigt samma sak men det är ju inte heller så grovt att han tvingar på henne sitt kön. Det kan ju vara så att han blev nyfiken och ville prova och se hur det var bara, så ta det lite lugnt, allt är inte bara svart eller vitt.
  • SexyMann

Jag tycker det är normalt betende,,själv önskar man själv suga mjölken ur kvinnas bröst,läbgtar så.......

• Miss P
    Anonym (Övergrepp) skrev 2015-02-16 09:40:51 följande:

oj... det där svaret var lite för mycket.. det var inget övergrepp...
  • Anonym (Övergrepp)
    Threezool skrev 2015-02-16 09:44:13 följande:
    Drar du inte i allt för stora växlar nu? Hade du reagerat på samma sätt om han pussade dig på halsen eller smekte dig över ryggen?

Visst det kanske inte är riktigt samma sak men det är ju inte heller så grovt att han tvingar på henne sitt kön. Det kan ju vara så att han blev nyfiken och ville prova och se hur det var bara, så ta det lite lugnt, allt är inte bara svart eller vitt.
    Efter att jag har sagt ett tydligt nej: så ja, jag hade inte accepterat det. Han får inte suga på mina bröst, kyssa mig på halsen, massera min rumpa eller liknande efter att jag har sagt ett tydligt NEJ lika lite som han får ha sex med mig när jag inte vill. Lika lite som jag tar mig friheter med hans kropp efter ett nej. Jag tar gärna, mer än gärna, spontana smekningar på min kropp, men INTE efter att ha sagt åt honom att låta bli. Min rätt att ha min egen kropp i fred när jag väljer det är större än hans "nyfikenhet". 
  • Johan75

Inget jag själv går igång på, men jag känner flera pappor som prövat. Inte för alla, men knappast "sjukligt". 

Att han gör detta trotts att du sagt nej är en större fråga och ett större problem.

Behold, i come as a thief.
  • Threezool
    Anonym (Övergrepp) skrev 2015-02-16 09:51:07 följande:
    Efter att jag har sagt ett tydligt nej: så ja, jag hade inte accepterat det. Han får inte suga på mina bröst, kyssa mig på halsen, massera min rumpa eller liknande efter att jag har sagt ett tydligt NEJ lika lite som han får ha sex med mig när jag inte vill. Lika lite som jag tar mig friheter med hans kropp efter ett nej. Jag tar gärna, mer än gärna, spontana smekningar på min kropp, men INTE efter att ha sagt åt honom att låta bli. Min rätt att ha min egen kropp i fred när jag väljer det är större än hans "nyfikenhet". 
    Men som med sex så kan man vara mindre sugen en dag men sedan dagen efter vilja och så är det ju i en relation att det går fram och tillbaka. Det kan ju vara så han tänkte över det hela att hon kanske inte ville just då men sedan provade han någon dag senare och provade, vi vet ju inte hur lång tid det var emellan.

Men nu har han ju dock gjort det och TS tyckte inte om det, då får hon säga till honom att ja nu har du testat men jag gillade det inte så gör inte om det.

Igen, det behöver inte alltid vara svart eller vitt.
  • SexyMann

MissP många män vill har en dröm att få känna mjölken rinna direkt från bröstet inte bara jag som får fjong i brallan av denna undetbbaraste fantasi

• Anonym (I)
    Threezool skrev 2015-02-16 09:55:59 följande:

Men som med sex så kan man vara mindre sugen en dag men sedan dagen efter vilja och så är det ju i en relation att det går fram och tillbaka. Det kan ju vara så han tänkte över det hela att hon kanske inte ville just då men sedan provade han någon dag senare och provade, vi vet ju inte hur lång tid det var emellan.

Men nu har han ju dock gjort det och TS tyckte inte om det, då får hon säga till honom att ja nu har du testat men jag gillade det inte så gör inte om det.

Igen, det behöver inte alltid vara svart eller vitt.

Det är klart hon kan ändra sig från dag till dag men då får han väl fråga och inte bara göra det? Om jag säger nej till sex så är det inte okej att min kille låter mig vara en dag och sen bara lägger sig på mig och försöker tränga in utan att jag är med på det nästa dag med anledningen att jag kanske ändrat mig. Lika lite är det okej att amma från hennes bröst utan att fråga när hon redan sagt nej. Du måste ju själv se hur dumt det du skrivit är.
Svar på tråden Blev helt chockad av hans beteende