Fick ni stånd/blev våta av 50 Shades of Grey?
Har ni läst eller sett filmen 50 shades of Grey? Fick ni stånd/blev våta av filmen? Var seriösa. Blev ni tända?
Har ni läst eller sett filmen 50 shades of Grey? Fick ni stånd/blev våta av filmen? Var seriösa. Blev ni tända?
Läste boken men orkade inte läsa hela, den var så sjukt dålig. Som en förklädd harlekinroman. Platta personbeskrivningar, patetisk story och pubertetsaktiga sexfantasier.
Skulle inte besvära mig med att se filmen.
Blev plaskvåt men inte av upphetsning.
Jag har bara sett filmen och jag tänder inte på kvinnomisshandel.
Läste boken men orkade inte läsa hela, den var så sjukt dålig. Som en förklädd harlekinroman. Platta personbeskrivningar, patetisk story och pubertetsaktiga sexfantasier.
Skulle inte besvära mig med att se filmen.
Har varken läst boken eller sett filmen. Jag är man och är väl inte i målgruppen heller.
Jag tycker bara att det är lite osmakligt hur vuxna kvinnor är så öppna med att de gillar det här tantsnusket. Det är ju så tydligt att det är porr för mogna kvinnor det handlar om.
Har varken läst boken eller sett filmen. Jag är man och är väl inte i målgruppen heller.
Jag tycker bara att det är lite osmakligt hur vuxna kvinnor är så öppna med att de gillar det här tantsnusket. Det är ju så tydligt att det är porr för mogna kvinnor det handlar om.
Jag har inte sett filmen men läst boken, eller en del av boken i alla fall. Och nej, jag blev inte våt, den kittlade inte det minsta tyvärr.
Nu ska du inte dra alla kvinnor över samma kam;) Sett filmen och den var såklart så pinsam som jag trodde, Har väldigt svårt för låtsassex och hångel på film/TV . Ska det vara så ska det vara på riktigt annars kan det kvitta ..