• Anonym (Hej)

Fick ni stånd/blev våta av 50 Shades of Grey?

Har ni läst eller sett filmen 50 shades of Grey? Fick ni stånd/blev våta av filmen? Var seriösa. Blev ni tända?

• Svar på tråden Fick ni stånd/blev våta av 50 Shades of Grey?
  • Anonym (Mä...)

Läste boken men orkade inte läsa hela, den var så sjukt dålig. Som en förklädd harlekinroman. Platta personbeskrivningar, patetisk story och pubertetsaktiga sexfantasier.
    Skulle inte besvära mig med att se filmen.

• Anonym (Mia)

Blev plaskvåt men inte av upphetsning.

• Madmoiselle

Jag har bara sett filmen och jag tänder inte på kvinnomisshandel.

• Anonym (...)
    Anonym (Mä...) skrev 2015-02-16 13:45:41 följande:

Läste boken men orkade inte läsa hela, den var så sjukt dålig. Som en förklädd harlekinroman. Platta personbeskrivningar, patetisk story och pubertetsaktiga sexfantasier.
    Skulle inte besvära mig med att se filmen.

Vill du dela med dig av tips på en bok som inte är sådan då?
  • Anonym (Ovetande)

Har varken läst boken eller sett filmen. Jag är man och är väl inte i målgruppen heller. 

Jag tycker bara att det är lite osmakligt hur vuxna kvinnor är så öppna med att de gillar det här tantsnusket. Det är ju så tydligt att det är porr för mogna kvinnor det handlar om. 

• Anonym (Hej)
    Anonym (Ovetande) skrev 2015-02-16 14:08:45 följande:

Har varken läst boken eller sett filmen. Jag är man och är väl inte i målgruppen heller. 

Jag tycker bara att det är lite osmakligt hur vuxna kvinnor är så öppna med att de gillar det här tantsnusket. Det är ju så tydligt att det är porr för mogna kvinnor det handlar om. 

Kvinnor är lite anorlunda och mystiska kreaturer. De föredrar romantiskt "porr" och blir våta av att läsa romantik till vilket de onanerar.
  • Anonym (nej)

Jag har inte sett filmen men läst boken, eller en del av boken i alla fall. Och nej, jag blev inte våt, den kittlade inte det minsta tyvärr.

• taquine
    Anonym (Hej) skrev 2015-02-16 14:15:15 följande:
    Kvinnor är lite anorlunda och mystiska kreaturer. De föredrar romantiskt "porr" och blir våta av att läsa romantik till vilket de onanerar.
    Nu ska du inte dra alla kvinnor över samma kam;) Sett filmen och den var såklart så pinsam  som jag trodde, Har väldigt svårt för låtsassex och hångel på film/TV . Ska det vara så ska det vara på riktigt annars kan det kvitta ..
  • Anonym (Hej)
    taquine skrev 2015-02-16 14:31:24 följande:

Nu ska du inte dra alla kvinnor över samma kam;) Sett filmen och den var såklart så pinsam  som jag trodde, Har väldigt svårt för låtsassex och hångel på film/TV . Ska det vara så ska det vara på riktigt annars kan det kvitta ..

Brukar du titta på porr?
  • Kim Possible
    Det är nog större chans att jag skulle bli våt av att läsa direktreklam från Jula än den där skiten. 

Jag började läsa, men somnade efter 25 sidor. Inte helt fel för någon som har sömnsvårigheter visserligen, men inte vad jag väntat mig. Sen läste jag en del utdrag från boken och de hade snarare en ren uttorkande effekt. Jag tänder inte på varken fysisk eller psykisk misshandel av det slaget. Om det ändå hade handlat om BDSM, då hade det kanske varit lite intressant iaf, men det jag sett har varit långt från det. 
Svar på tråden Fick ni stånd/blev våta av 50 Shades of Grey?